bedrijfsnaam en logo voor leverancier van intelligente energie opslag systemen

Datum start: 10-01-2012

Datum einde: 17-01-2012

Totaal budget: € 225.00
Nieuwste inzending
Book cover
asvipdx

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


behoefte aan een naam die betrouwbaarheid en innovativiteit aanduid. het systeem is de link tussen aanbod van energie en gebruik, ondersteund door intelligentie. In de huidige markt onderdeel van het \" smartgrid\"

Bedrijfsomschrijving


Deze organisatie levert energie opslag systemen voor in het grid of lokale opslag bijv. bij windmolens of zonnecellen. \"smartgrid\" oplossing. hart van de oplossing is een geavanceerde li-ion batterijomgeving. de markt is nieuw en nog zeer in ontwikkeling.

Doelgroep


professionele organisaties zoals energiebedrijven, CO2 neutraal en MVO gedreven organisaties, wooncorporaties, gemeentes en partners zoals universiteiten en bedrijven als Philips , Siemens etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


vrij voor de designer wel te bedenken dat BtoB en industrieel/ marketing gedreven markt is.

Designer: bhav92 bhav92
bedrijfsnaam_logo-bhav92-oJL33gYa

bhav92bhav92

The name stead-E is designed to be pronounced like the word 'steady' which can be dependable, secure and safe. This gives off the idea that it is trustworthy. With the 'E' at the end of the brand name gives consumers the idea that this is a company that revolves around energy in a similar way to which E.ON does.

The logo was designed to be bold and honest. The E is in red for the reasoning that it is a conventional colour for energy. The brand logo would also work as 'Stead.E' as opposed to 'Stead-E', however I believe this way completely different to other logos in this industry but maintains the conventions that will make consumers understand the ideologies of the brand.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.