The name stead-E is designed to be pronounced like the word 'steady' which can be dependable, secure and safe. This gives off the idea that it is trustworthy. With the 'E' at the end of the brand name gives consumers the idea that this is a company that revolves around energy in a similar way to which E.ON does.
The logo was designed to be bold and honest. The E is in red for the reasoning that it is a conventional colour for energy. The brand logo would also work as 'Stead.E' as opposed to 'Stead-E', however I believe this way completely different to other logos in this industry but maintains the conventions that will make consumers understand the ideologies of the brand.
bedrijfsnaam en logo voor leverancier van intelligente energie opslag systemen
- Wedstrijd van: erikjan
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-01-2012
Datum einde: 17-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

