Geen commentaar
Logo for Guesthouse / Adventure tours on Cape Verde
Datum start: 04-03-2015
Datum einde: 03-04-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Good evening, in the logo the globe is used both to suggest 'travel' and as a radiant sun. The overall aim is to focus on the wonderful, exotic destination. I look forward to receive your comment. With kind regards, mot
I like it very much, love the design & palm tree. Also great balance in the logo
can you make some more options?
I would like to see a different globe/sun, Maybe something like a silhouette from earth (with africa in centre)
And can you improve the banner with the travellers name, Make it a bit more "loose", elegant and relaxed - It's a bit strong and hard now.
Looking forward to your design.
Thanks for your response, of course it's possible to make all required adjustments - although maybe not entirely before the closing of the contest. But - in case you would choose my design - it could be done afterwards as well. That's not uncommon - and the fee doesn't get paid until you're satisfied with the result :-)
But I'll see what I can do in the remaining time.

Geen commentaar

Geen commentaar
PS To see the design at its original size: right-click on the enlarged picture, choose (depending on your browser) "open in new window", "open on new tab" or "view image"