Geen commentaar
Logo en huisstijl voor de meest innovatieve tandartspraktijk
- Wedstrijd van: autoklaven-shop
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-12-2020
Datum einde: 08-02-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hi Fabian, we like the logo but it doesn't express our concept well enough (mainly the collaborative part). It feels high-end which feels like it matches, but it doesn't feel modern enough. That also goes for the font. I hope you have the opportunity to design another logo.

Geen commentaar
Hi Fabian, we like the idea but we all thought the outersides of the people were wings and they were wearing capes. I think we need it to be cleaner and more modern. Also, we don't like having the circles as faces on top of teeth.
Hi Fabian, we like the idea but we all thought the outersides of the people were wings and they were wearing capes. I think we need it to be cleaner and more modern. Also, we don't like having the circles as faces on top of teeth.