Geen commentaar
Logo voor nieuwe Dating event! DeepDating
- Wedstrijd van: deepdating
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-05-2020
Datum einde: 17-05-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hello,
These are few mockup samples for business cards and flyers. Just wanna show how the logo can be used as icons and graphic elements for the whole composition of the designs.
Cheers

Hi again :)
These are few mockup samples of how the logo will look like on some media (shirts & mobile app). Hope you like it!
Cheers

Hello :)
The idea of the logo is a simple statement of connection and heart contact. We may achieved a deep connection through conversations and interactions. This will be a good way to show CONSCIOUS. So, the two speech bubbles symbolize a conversation or dialogue to meet/achieve real connection which represented by the heart shape in the middle. The heart symbol is divided into two colors to reveal the two D letters representing the DeepDating initials.
The overall look for the logo is playful, simple and offers a lot of joy. It will look really good on every possible applications (print, digital, etc.)
Hope you like it and suit your needs. Feel free to discuss any details or adjustments.
Regards :)
Thank you very much, you really tried to incorporate all our desires. It is a really nice logo, but unfortunately it does not match our feeling...