baZoeKa advertentiecampagne

Datum start: 21-02-2012

Datum einde: 06-03-2012

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
Romservice

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik ben op zoek naar een tweetal A4-advertenties voor ik vakbladen (B2B communicatie), zoals ChannelConnect, Connexie, e.d.. De opdracht is dus 2-ledig:

1) baZoeKa is op zoek naar nieuwe dealers - algemeen:
- zowel dealers die geïnteresseerd zijn in (een deel van) alle markten waarin baZoeKa vertegenwoordigt is;

2) baZoeKa is op zoek naar dealers specifiek om energie abonnementen te verkopen (van Eneco en Oxxio)

Centrale boodschap: Met het grootste gemak meer omzet!

Bedrijfsomschrijving


baZoeKa biedt een online distributieplatform (http://partners.bazoeka.com) waarop m.n. kleine, lokale winkels (maar ook installateurs, kleine websites, e.d.) zich GRATIS kunnen aansluiten en via ons portaal allerlei diensten (abonnementen) voor thuis en op het werk (onderkant zakelijk) kunnen wederverkopen, zoals: internet, zakelijk internet, energie, digitale tv, huisbeveliging en energie. Dus echt abonnementen voor in en om het huis.

baZoeKa biedt in deze portaal nagenoeg alle belangrijke providers aan: KPN, UPC, Ziggo, Tele2, T-Mobile, Eneco, Oxxio, XS4ALL, Ziggo Zakelijk, etc.

Doelgroep


baZoeKa is een online B-to-B platform voor allerhande resellers: retailers, lokale winkels, installateurs, etc. Gezien de diversiteit van de markten die baZoeKa aanbiedt, is de doelgroep zeer divers. Iedere submarkt (bijv. energie, internet, digitale tv, zakelijk internet) kan weer haar eigen resellernetwerk hebben. De resellers komen bijv. uit de segmenten: telecomwinkels, PC Speciaalzaken, Doe-Het-Zelf speciaalzaken, technische installateurs, TV-speciaalzaken, etc.

Waarom is baZoeKa voor deze resellers interessant?
1) baZoeKa is voor veel providers één van de grootste verkoopkanalen van Nederland; hierdoor heeft baZoeKa vaak de beste (en exclusieve) acties in de markt.
2) Door bovenstaande ontstaat de unieke situatie dat juist kleine, onafhankelijke dealers opeens de mogelijk krijgen om:
 Überhaupt de grote merken te verkopen;
 Ook nog eens tegen de beste acties in de markt.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


- kleurgebruik moet in lijn zijn met onze corporate website: www.bazoeka.com
- ik heb een bijlage bijgevoegd van een OUDE bannier van baZoeKa. Het is NIET de bedoeling dat het ontwerp in lijn komt met die uiting; die uiting is alleen bijgevoegd om te verduidelijken wie baZoeKa is, en wat we doen ...

Ik ben juist op zoek naar NIEUWE opmaak. Wat zakelijker, wat professioneler.
met als pay-off "Met het grootste gemak meer omzet!"

Designer: Joey Smit Joey Smit
advertentie_print-joey-smit-gqKoSUtM

Joey SmitJoey Smit

Hallo,

Opzetje van mijn kant. Is er ook een EPS van het logo beschikbaar?

Met vriendelijke groeten,

Joey

markmark

Dag Joey, dit is er, echter jouw eerste opzet heeft een andere insteek dan ik zoek...

markmark

Dag Joey, dit is er, echter jouw eerste opzet heeft een andere insteek dan ik zoek...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.