versie 3: Uitgegaan is van silhouetten van zowel de monumenten - daadwerkelijke gemaakt van de kerk/abdij/molen/boerderij uit de omgeving - als van mensen. Om het festival te benadrukken zijn vrolijke kleuren gebruikt enigszins afgestemd op het logo Open Monumentendag. Typografie is helder en eenvoudig gehouden. Het beeld kan gebruikt worden met een witte achtergrond of eventueel met een afbeelding van een Hollandse lucht als achtergrond mede afhankelijk van de omgeving. Er zijn meerdere versies gemaakt met variatie in kleur, transparantie en positionering van de silhouetten.
Een eigentijdse verbeelding voor open monumentendag
- Wedstrijd van: Katja Brooijmans
- Categorie: Advertentie, Print
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 04-06-2017
Datum einde: 18-06-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



versie 2: Uitgegaan is van silhouetten van zowel de monumenten - daadwerkelijke gemaakt van de kerk/abdij/molen/boerderij uit de omgeving - als van mensen. Om het festival te benadrukken zijn vrolijke kleuren gebruikt enigszins afgestemd op het logo Open Monumentendag. Typografie is helder en eenvoudig gehouden. Het beeld kan gebruikt worden met een witte achtergrond of eventueel met een afbeelding van een Hollandse lucht als achtergrond mede afhankelijk van de omgeving. Er zijn meerdere versies gemaakt met variatie in kleur, transparantie en positionering van de silhouetten.
De vrolijke kleuren spreken zeker aan!
Als jullie nog een aanpassing/verandering zouden willen zien hoor ik het graag...

versie 1: Uitgegaan is van silhouetten van zowel de monumenten - daadwerkelijke gemaakt van de kerk/abdij/molen/boerderij uit de omgeving - als van mensen. Om het festival te benadrukken zijn vrolijke kleuren gebruikt enigszins afgestemd op het logo Open Monumentendag. Typografie is helder en eenvoudig gehouden. Het beeld kan gebruikt worden met een witte achtergrond of eventueel met een afbeelding van een Hollandse lucht als achtergrond mede afhankelijk van de omgeving. Er zijn meerdere versies gemaakt met variatie in kleur, transparantie en positionering van de silhouetten.