Geen commentaar
Informatieve advertentie
- Wedstrijd van: hoenstok
- Categorie: Advertentie, Print
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 19-11-2020
Datum einde: 16-12-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi! Gaaf om te horen!
Wat betreft het logo, met wel of niet informatie. Het logo hoeft eigenlijk weinig bij te dragen aan informatie over het bedrijf.
Als je het logo zou plaatsen op een gevel is het misschien van belang om die ondertitel te gebruiken. Maar meestal wordt het logo in combinatie met context gebruikt bijvoorbeeld, website, advertenties, etc.
Dus in dat principe zou je eigenlijk van alles kunnen verzinnen. Denk aan het bedrijf Apple, dat heeft niks met appels te maken!
Mijn laatste inzending is even een blik op een logo dat de naam gecentreerd houdt, en tandprothese met meer ruimte tussen de letters voor beter leesbaarheid op klein formaat.

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste Hoenstok,
Bij deze onze inzending. Ook eentje met een heel ander huisstijl, gewoon voor de plezier :)
met vriendelijke groet,
De Jong Design
Een leuk design! Ik overweeg op de tekst "praktijk voor gebitsprothese en implantologie weg te laten (ook uit het logo). Voor deze advertentie dacht ik aan; Een nieuw kijk op uw kunstgebit.

Geen commentaar