Kleine Brandsupply advertentie voor gedrukte media

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Brandsupply
  • Categorie: Advertentie, Print
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 11-08-2009 21:54
  • Datum einde : 25-08-2009 21:54
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,PDF
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 53
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij hebben een kleine advertentie nodig voor gebruik in gedrukte media. De advertentie is primair gericht op de doelgroep die behoefte heeft aan een creatief design, zeg ondernemers. In de advertentie moet dus invulling gegeven worden aan de volgende elementen teneinde deze doelgroep te triggeren: Attention, Interest, Desire en Action.
Het uiteindelijke doel van de advertentie is dus acquisitie onder ondernemers zodat de site naamsbekendheid krijgt en er projecten gestart worden.

Bedrijfsomschrijving:

Jullie kennen de site en het bedrijf natuurlijk al een beetje maar hierbij toch nog een korte beschrijving:

Brandsupply is een online marktplaats voor creative services. Oftewel, Brandsupply brengt online vraag en aanbod op het gebied van creative brand services bij elkaar. Dit kan een logo zijn, maar ook bijvoorbeeld een websitedesign,bedrijfsnaam etc. Wij helpen start-ups, mkb'ers en verenigingen en stichtingen toegang te krijgen tot de creatieve wereld. Iets wat vooralsnog vooral bestemd was voor grotere bedrijven en budgetten. Daarnaast hopen wij creativiteit buiten de gebaande paden te faciliteren door Designers in eigen persoon een kans te geven hun creaties aan te bieden aan opdrachtgevers.

Doelgroep:

Brandsupply heeft een tweezijdige doelgroep.
De (core) target group bestaat enerzijds uit MKB-ers, ZZP-ers, Verenigingen en Stichtingen die behoefte hebben aan een creatief design, zoals bijv. grafisch- en/of webdesign.
Aan de andere kant bestaat de doelgroep uit creatieven welke dit kunnen leveren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De advertentie moet i.i.g ons logo bevatten. Daarnaast moet de advertentie de ondernemer weten te triggeren.

Unique buying reasons t.o.v. traditionele bureaus zijn: lage prijs en grote diversiteit. Maar deze hoeven niet perse terug te komen als de ondernemer op andere wijze wordt getriggerd.
Daarnaast moet de advertentie niet te druk/schreeuwend worden maar wel creativiteit en ambitie uitstralen.
Verder geven wij jullie de vrije hand. Omdat wij vertrouwen in jullie hebben! (daarnaast zullen we tijdens de looptijd van het project communiceren via de daarvoor bestemde middelen)

Must haves qua specificaties:
De advertentie ontvangen wij graag als pdf-bestand in hoge resolutie. Belangrijk is het formaat: 64 mm x 95 mm

Tiffany
  • Advertentie, Print # 13 voor Kleine Brandsupply advertentie voor gedrukte media wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network