Kleine Brandsupply advertentie voor gedrukte media

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Brandsupply
  • Categorie: Advertentie, Print
  • Totaal budget: € 150.00
  • Datum start : 11-08-2009 21:54
  • Datum einde : 25-08-2009 21:54
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,PDF
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 53
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij hebben een kleine advertentie nodig voor gebruik in gedrukte media. De advertentie is primair gericht op de doelgroep die behoefte heeft aan een creatief design, zeg ondernemers. In de advertentie moet dus invulling gegeven worden aan de volgende elementen teneinde deze doelgroep te triggeren: Attention, Interest, Desire en Action.
Het uiteindelijke doel van de advertentie is dus acquisitie onder ondernemers zodat de site naamsbekendheid krijgt en er projecten gestart worden.

Bedrijfsomschrijving:

Jullie kennen de site en het bedrijf natuurlijk al een beetje maar hierbij toch nog een korte beschrijving:

Brandsupply is een online marktplaats voor creative services. Oftewel, Brandsupply brengt online vraag en aanbod op het gebied van creative brand services bij elkaar. Dit kan een logo zijn, maar ook bijvoorbeeld een websitedesign,bedrijfsnaam etc. Wij helpen start-ups, mkb'ers en verenigingen en stichtingen toegang te krijgen tot de creatieve wereld. Iets wat vooralsnog vooral bestemd was voor grotere bedrijven en budgetten. Daarnaast hopen wij creativiteit buiten de gebaande paden te faciliteren door Designers in eigen persoon een kans te geven hun creaties aan te bieden aan opdrachtgevers.

Doelgroep:

Brandsupply heeft een tweezijdige doelgroep.
De (core) target group bestaat enerzijds uit MKB-ers, ZZP-ers, Verenigingen en Stichtingen die behoefte hebben aan een creatief design, zoals bijv. grafisch- en/of webdesign.
Aan de andere kant bestaat de doelgroep uit creatieven welke dit kunnen leveren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De advertentie moet i.i.g ons logo bevatten. Daarnaast moet de advertentie de ondernemer weten te triggeren.

Unique buying reasons t.o.v. traditionele bureaus zijn: lage prijs en grote diversiteit. Maar deze hoeven niet perse terug te komen als de ondernemer op andere wijze wordt getriggerd.
Daarnaast moet de advertentie niet te druk/schreeuwend worden maar wel creativiteit en ambitie uitstralen.
Verder geven wij jullie de vrije hand. Omdat wij vertrouwen in jullie hebben! (daarnaast zullen we tijdens de looptijd van het project communiceren via de daarvoor bestemde middelen)

Must haves qua specificaties:
De advertentie ontvangen wij graag als pdf-bestand in hoge resolutie. Belangrijk is het formaat: 64 mm x 95 mm

marjoleincaljouw
  • Advertentie, Print # 87 voor Kleine Brandsupply advertentie voor gedrukte media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer marjoleincaljouw:

      Hallo,

      De laatste advertentie verbeterd met 2 aanpassingen.
      De blauwe kleur wat donkerder waardoor de tekst beter zichtbaar is en de yellow stripes uitgelijnd, waardoor het wat rustiger oogt.

      Ik hoor graag van je,

      Groet,
      Marjolein
      06-18947640
      www.marjoleincaljouw.nl

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Advertentie, Print # 84 voor Kleine Brandsupply advertentie voor gedrukte media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer marjoleincaljouw:

      Hallo,

      Hierbij nog een aangepaste versie van de t.v. advertentie.

      Hij zit nu lekkerder in elkaar. De tv heb ik wat donkerder en zwart witter gemaakt met name het scherm, waardoor de tekst beter leesbaar wordt.
      De tekst heb ik op een blauw vlak gezet waardoor hij ook beter leesbaar is na verkleinen.
      De website staat er nu ook bij vermeld.

      Groet,
      Marjolein
      06-18947640

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Advertentie, Print # 61 voor Kleine Brandsupply advertentie voor gedrukte media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer marjoleincaljouw:

      Hallo,

      Nog een variatie.
      Bij dit idee heb ik meer nadruk gelegd op de keuze die Brandsupply onderscheid van de rest. Ik hoop 'op een grappige manier' mensen te kunnen overtuigen van de keuze, want als men naar een gewoon grafisch bureau gaat, krijg je vaak maar een paar voorstellen.

      Groet,
      Marjolein

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Advertentie, Print # 60 voor Kleine Brandsupply advertentie voor gedrukte media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer marjoleincaljouw:

      Hallo,

      Hierbij nog een variant op de advertentie.

      Het laatste ontwerp met de T.V. was leesbaar nadat ik deze geprint had als test.

      Bij dit ontwerp heb ik wat vettere lettertypes gebruikt zodat het van een afstand duidelijk leesbaar is.

      Als je voorkeur uitgaat naar het t.v. ontwerp, kan ik daar nog een versie van maken met dikkere letters natuurlijk!

      Groet,
      Marjolein

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Advertentie, Print # 56 voor Kleine Brandsupply advertentie voor gedrukte media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer marjoleincaljouw:

      Hallo,

      Zie commentaar bij advertentie 1.
      Ik heb hier wat meer geel gebruikt wat vrolijk en rustiger oogt.
      Aandacht naar de logo/huisstijl/webdesign subjects omdat mensen dan snel zien waarvoor ze terecht kunnen bij Brandsupply.

      Groet,

      Marjolein

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Advertentie, Print # 55 voor Kleine Brandsupply advertentie voor gedrukte media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer marjoleincaljouw:

      Hallo,

      Zie commentaar bij ontwerp 1.
      Deze is wat feller door de kleuren.
      Ik weet niet of je het handig vind om 'marktplaats voor creatieve services' onder het logo neer te zetten, maar ik vond het wel duidelijk omdat brandsupply een nieuw bedrijf is.

      Ben benieuwd naar het commentaar,

      Groet,
      Marjolein

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Advertentie, Print # 53 voor Kleine Brandsupply advertentie voor gedrukte media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer marjoleincaljouw:

      Hallo,

      Hierbij 3 advertentie voorbeelden.
      Het zijn 3 variaties.
      Het was leuk om te werken met de kleuren van Brandsupply en deze terug te laten komen.

      Omdat de advertentie voor de designers en bedrijven is, wilde ik een fris ontwerp neerzetten wat beide groepen zal aanspreken.

      Met korte duidelijke tekst, die opgedeeld is in 2 delen weet je meteen waar je aan toe bent als kijker.

      Ben benieuwd naar het commentaar,

      Groet,
      Marjolein

    2. Brandsupply zegt :

      Erg creatief en mooi gedaan. Er staat veel relevante informatie in, maar toch is het totaal niet rommelig. Pakkende teksten ook. Het is mooi om te zien dat je naast grafisch talent ook tekstueel sterk bent. Je begint direct met 4 sterren. We zullen nadenken of en hoe dit wat ons betreft nog sterker kan. Een vraag die wij ons wel stellen is: 'is de illustratie en dergelijke wel geschikt (lees als goed zichtbaar) in een dergelijke kleine ad? Let op het formaat...

      grt Brandsupply

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network