Niet veel tekst, dat schrikt af zoals u heeft gemeld in een comment op een andere ingezonden ontwerp. De bedrijfskleuren komen gedeeltelijk terug, maar de extra kleuren, goud en groen (bijvoorbeeld) zorgen dat hij wel in het tijdschrift zou opvallen. Qr code zoals gevraagd, pastte mooi rechtsbovenin.
Alles kan uiteraard nog worden aangepast! Graag feedback.
Mvg, Martijn Mensink
Ontwerp een frisse advertentie voor het promoten van onze bedrijfsabonnementen!
- Wedstrijd van: UitgeverijAeneas
- Categorie: Advertentie, Print
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-06-2014
Datum einde: 16-07-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik zag bij de andere inzendingen trouwens veel meer tekst, ik weet niet of dat ook de bedoeling is geweest maar persoonlijk zou ik het houden bij een paar regels (zoals in mijn post) omdat men snel geneigd is weg te kijken van iets wat er langdradig en saai uit ziet. Bovendien, als ze meer informatie willen staat er waar ze dat kunnen vinden.
Vind inderdaad minder tekst beter. Er zijn alleen dit weekend veel ontwerpen binnen gekomen en er zitten er een aantal tussen die ons meer aanspreken. Toch hartelijk dank voor je inzending.