Pakkende Poster/Billboard voor Rechtswinkel Eindhoven

Datum start: 15-11-2011

Datum einde: 11-12-2011

Totaal budget: € 50.00
Nieuwste inzending
Book cover
Jet

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


We zijn al voorzien van flyers, brochures, briefpapier en een soort van informatieve poster, maar wat we nu nodig hebben is het best te omschrijven als een billboard. Het moet onze doelgroep aanspreken, maar tegelijkertijd moet het ook een beetje het 'stof' van het rechtswinkelconcept afblazen. Het formaat zal waarschijnlijk A3 moeten worden of groter.

De ontwerper krijgt volop creatieve vrijheid. Wij zijn erg benieuwd naar jullie creatieve uitspattingen.

Bedrijfsomschrijving


Stichting Rechtswinkel Eindhoven is op 9 augustus 2011 opgericht. Het doel van Rechtswinkel Eindhoven is: het bieden van kosteloze juridische hulp, voorlichting en advies aan inwoners van de gemeente Eindhoven, in het bijzonder de financieel minder draagkrachtigen. Naar verwachting zal Rechtswinkel Eindhoven in januari 2012 haar deuren openen.

Rechtswinkel Eindhoven is een vrijwilligersorganisatie die middels het verstrekken van gratis juridische hulp een bijdrage wil leveren aan de maatschappelijke ontwikkeling van de stad Eindhoven.

Doelgroep


Onze doelgroep zijn inwoners van Eindhoven voor wie de financiële en/of psychologische drempel te hoog is om naar een advocaat te stappen bij een juridisch probleem.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Het enige dat op de poster moet terugkomen is natuurlijk ons logo, onze naam (lettertype: Charcoal CY) en de slogan 'gratis juridisch advies'.

Als concept denken wij zelf aan iets met humor, bijvoorbeeld een grappige situatie waarin juridisch advies nodig kan zijn, met als catch phrase 'Juridisch probleem?' en dan ons logo 'Rechtswinkel Eindhoven, gratis juridisch advies'. Je mag hier uiteraard van afwijken.

In het AI bestand waarin ons logo staat wordt het verkeerde lettertype gebruikt, dat moet dus Charcoal CY zijn. Ik heb onze flyer en brochure bijgevoegd om te laten zien hoe het daarop gebruikt wordt. Op die manier kunnen jullie ook de huisstijl een beetje zien.

Designer: HBGV HBGV
advertentie_print-hbgv-N1eb7cR6

HBGVHBGV

Beste opdrachtgever,

Bij deze stuur ik u mijn tweede inzending. Met een actuele gebeurtenis die veel vraagtekens oproept bij de bevolking.

Met vriendelijke groet,
HBGV

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
advertentie_print-hbgv-ZEChXtb6

HBGVHBGV

Beste opdrachtgever,

Bij deze mijn inzending voor uw pitch.
Verdere toelichting op deze actuele
gebeurtenis lijkt me niet van belang…

Ik ben benieuwd naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,
HBGV

NickCramaNickCrama

Beste HBGV,

Top! Ik vind \'m ontzettend leuk. De marketingcampagne zal echter pas rond januari van start gaan en ik ben bang dat mensen deze gebeurtenis dan al vergeten zijn.

Met vriendelijke groet,

Nick Crama

HBGVHBGV

Beste opdrachtgever,

Bedankt voor uw feedback.

Ik ben het met u eens dat marketing campagne in januari niet echt actueel maar is. Het idee is natuurlijk ook met gebeurtenissen in te vullen die actueler zijn.

Ik kom hier nog bij u op terug.

Met vriendelijke groet,
HBGV

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.