Poster voor in een stoepbord
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: mhelmond
- Categorie: Advertentie, Print
- Totaal budget: € 100.00
- Datum start : 24-01-2013 20:28
- Datum einde : 28-02-2013 20:26
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 19
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het onderwerp van het stoepbord moet inhouden dat wij op de donderdag en vrijdag vrije inloop hebben (op deze dagen hoef je geen afspraak te maken). Je kan zo binnenlopen voor advies, korte behandelingen en of een aankoop uit de winkel. Het stoepbord moet kort, bondig, krachtig zijn maar ook uitnodigend om te zien (dus niet 2 steekwoorden en dan klaar).
Bedrijfsomschrijving:
Bedrijfsnaam: Huidinstituut VANNU.
Wij zijn een huidinstituut die werken met de laatste technieken en methodes. De naam houdt ook in dat het niet uitmaakt of je nu komt of over 10 jaar, wij zorgen dat we de laatste technieken in huis hebben zodat de klant hier altijd met techniek van nu (VANNU) behandeld wordt.
Doelgroep:
Alle leeftijdscategorieën maar de nadruk voor de open inloop is voor mensen die het druk hebben en vinden dat ze te weinig tijd hebben om een uitgebreide afspraak te maken.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kleurgebruik is ok en mag naar eigen wens ingevuld worden.
Six Seconds
-
-
Toelichting van de designer Six Seconds:
Beste OPdrachtgever,
Bij deze mijn inzending. De kleuren of lettertypen kunnen uiteraard worden aangepast. Deze valt qua kleurstelling in ieder geval op...
Graag jullie feedback!
Vriendelijke groet,
Nathalie
Six Seconds -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-