een variatie
Poster voor Victory Over Crisis
- Wedstrijd van: SolidGround
- Categorie: Advertentie, Print
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 08-01-2013
Datum einde: 22-01-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator verctor formaat) voor al uw uitingen.
Mvg Mark
Hoi Mark,
Dank voor je ontwerp. Ik vind hem nog geen hiphop uitstraling hebben en ook niet iets met dans.
Misschien zou het 'crisis'-aspect op een of andere manier er in verwerkt kunnen worden? Denk aan meer ghetto-scene waar bv dan zo'n danspose wordt neergezet.. of meer abstracte vorm zoals NWA het deed : http://www.michael-weinstein.com/wp-content/uploads/2010/01/straight_outta_compton.jpg