Hallo Jules,
Bij deze mijn voorstel voor een gloednieuwe poster(A3). Ik heb het oranje uit het logo als hoofdkleur gekozen, springt lekker in het oog en de zwarte tekst erop is goed leesbaar.
Hetgeen jullie doen staat centraal, een tekstuele boodschap die dat meteen duidelijk maakt. Om het niet helemaal tekstueel te maken heb ik een viertal strakke illustraties toegevoegd.
Ik ben benieuwd wat u er van vind, aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijk groet,
Jorina
Mooiniet
info@mooinietontwerp.nl
posters voor detailhandel
- Wedstrijd van: Jules
- Categorie: Advertentie, Print
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-10-2011
Datum einde: 31-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank Jorina, verrassend ontwerp. Simpel en doeltreffend. Ik houd hem in gedachten ;-).