Zo wat beter?
posters voor detailhandel
- Wedstrijd van: Jules
- Categorie: Advertentie, Print
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-10-2011
Datum einde: 31-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ja, beter! Nog niet helemaal ok, maar dat kan het worden. Ik houd deze ook in gedachten! Thanks!
Hi Jules,
Alles is uiteraard aanpasbaar :)
Ik hoor nog wel wat uw uiteindelijke keuze word.
Mvg,
Freek

Beste Jules
In plaats van het concept van uw website heb ik gekozen voor de oude stijl.
De oude stijl refereert natuurlijk naar de oude middelen die uw bedrijf kan omzetten naar moderen digitaal. De plaatjes moeten duidelijk maken waar de poster over gaat.
Hopelijk naar uw smaak.
Groet
Ha, ik vind het grappig dat je je eigen idee hebt gebruikt. En het is een heel leuk idee ook. Zou je hem iets meer kunnen richten op smalfilm (een oude projector en een filmspoel erbij ofzo?) en bovenaan ipv The Transfershop misschien beter \"Super 8 overzetten\" ofziets. The transfershop kan dan beneden als webadres vermeld blijven. We leveren een dienst aan fotozaken, maar hoeven met onze naam niet prominent op de voorgrond.
Ik vind het leuk, hoop dat je nog wat kunt met mijn commentaar..?
Dank voor je moeite zover! Groet, Julia