SPOED: Benodigd voor advertentie in Adformatie (kritisch publiek!): FC advertentie, Rectangle en Banner. AANBOD: Je naam op onze website bij de actiepagina + zie tarief.
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: intervlag
- Categorie: Advertentie, Print
- Totaal budget: € 300.00
- Datum start : 18-03-2011 12:03
- Datum einde : 21-03-2011 12:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 19
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Hoogste prioriteit:
Formaat: 1/1 staand - 210x297 mm. Full color. Medium: tijdschrift voor marketing.
Vervolgens:
-Full banner voor e-newsletter 468x60 in .gif of .jpeg max. 49kb
-Leaderboard voor site 728x90 in .gif of .swf max 49 kb
-Rectangle voor site 336x280 in .gif of .swf max 49 kb.
Zoals eerder genoemd, heeft de FC advertentie absolute prioriteit. Het liefst willen we alle uitingen met elkaar overeenstemmen, dus alles bij 1 ontwerper is een pre.
Bedrijfsomschrijving:
Intervlag is een jong bedrijf. Wij leveren vlaggen en andere doekproducten. Intervlag onderscheid zich voornamelijk door zeer lage prijzen, doel is om altijd de laagste prijzen in de markt te hebben. Via onze website www.intervlag.nl richten wij ons voornamelijk op het MKB. Wij werken over het algemeen niet met lastige offerte aanvragen, maar heel open met alle prijzen online. Simpel, no nonsense.
Daarnaast leveren wij veel aan wederverkopers, zoals reclamebureaus.
Een leuke stelling:
"Scherpe prijzen hebben niets te maken met slechte kwaliteit, maar met slim ondernemen".
Doelgroep:
Met deze campagne richten wij ons op de reclame- en evenementenbranche: bedrijven die vlaggen en andere doekmaterialen (denk aan in store promotions) inkopen voor hun klant. Het voordeel is dat zij bij ons aanzienlijk lagere tarieven betalen dan bij onze concurrentie.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ons logo is bijgevoegd. Kijk ook eens op onze website www.intervlag.nl welke sinds vandaag geheel vernieuwd is. (Wordt nog grafisch getweakt)
In de advertentie en in de online uitingen moet een duidelijke call to action zijn. Houdt er rekening mee, mensen kennen ons nog niet. De call to action is: mensen kunnen naar de website gaan en geheel gratis een proef vlaggetje met eigen logo aanvragen. Ook kunnen ze met ons in contact treden om de mogelijkheden te bespreken om onze vlaggen te verkopen.
Wat willen we:
- Clean design, schuw niet om wit te gebruiken;
- Duidelijke boodschap;
- Opvallend;
- Modern;
- Mag vernieuwend zijn.
Let op, je publiek is kritisch (marketing sector).
Wat willen we niet:
- Veel verschillen (in stijlen) tussen de items. Wij willen herkenbaar worden. Dat betekent dat mensen die bijvoorbeeld onze banner ziet ons direct moet herkennen als ze onze print add zien.
- Drukte en onoverzichtelijkheid;
- Saai;
- Stockfoto's van levenloze mensen (mannen in pakken enz)
- Heppy peppy grafische trucjes.
Wij zijn gedurende de wedstrijd altijd bereikbaar voor commentaar, feedback, vragen. Hoe meer vragen, hoe beter. Altijd constructieve feedback. Ook op niet gekozen designs!
Duncan Baumbach
-
-
Toelichting van de designer Duncan Baumbach:
..en nog een andere optie...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Duncan Baumbach:
Beste Opdrachtgever,
Hierbij mijn voorstel voor de advertentie. Van mij geen uitleg en laat de advertentie voor zich spreken, ik kijk wel uit naar uw reactie..
Mvg Duncan Baumbach
-
intervlag zegt :
Dank voor je inzending.
Onze stijl is vooral rood op wit ipv overheersend rood.
Wij onderscheiden ons het meest door lage prijzen. De term begeren vind ik wat overdreven voor een vlag. Ik ga er niet van uit dat mensen onze vlaggen gaan begeren. -
Duncan Baumbach zegt
Gezien de wedstrijd al gesloten is wil nog wel graag reageren. De zin "zien is begeren" slaat op het feit dat als je gezien wordt doormiddel van bijv een vlag, er dan pas een reactie als begeren kan optreden. Het gaat dus om de boodschap die een vlag kan bevatten. Dat is dan ook de boodschap.
U wilt toch dat potentiële klanten overtuigt worden van het nut van vlaggen, lage prijzen kan een extra zetje geven, maar is niet de hoofd verkoop argument. Men zal geen vlaggen aanschaffen simpelweg om dat ze goedkoop zijn.
En rood... u wilde toch opvallen, de meeste pagina's in elk blad zijn hoofdzakelijk wit.
Mvg,
Duncan Baumbach -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-