..en nog een andere optie...
SPOED: Benodigd voor advertentie in Adformatie (kritisch publiek!): FC advertentie, Rectangle en Banner. AANBOD: Je naam op onze website bij de actiepagina + zie tarief.
- Wedstrijd van: intervlag
- Categorie: Advertentie, Print
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 3
Datum start: 18-03-2011
Datum einde: 21-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Opdrachtgever,
Hierbij mijn voorstel voor de advertentie. Van mij geen uitleg en laat de advertentie voor zich spreken, ik kijk wel uit naar uw reactie..
Mvg Duncan Baumbach
Dank voor je inzending.
Onze stijl is vooral rood op wit ipv overheersend rood.
Wij onderscheiden ons het meest door lage prijzen. De term begeren vind ik wat overdreven voor een vlag. Ik ga er niet van uit dat mensen onze vlaggen gaan begeren.
Gezien de wedstrijd al gesloten is wil nog wel graag reageren. De zin \"zien is begeren\" slaat op het feit dat als je gezien wordt doormiddel van bijv een vlag, er dan pas een reactie als begeren kan optreden. Het gaat dus om de boodschap die een vlag kan bevatten. Dat is dan ook de boodschap.
U wilt toch dat potentiële klanten overtuigt worden van het nut van vlaggen, lage prijzen kan een extra zetje geven, maar is niet de hoofd verkoop argument. Men zal geen vlaggen aanschaffen simpelweg om dat ze goedkoop zijn.
En rood... u wilde toch opvallen, de meeste pagina\'s in elk blad zijn hoofdzakelijk wit.
Mvg,
Duncan Baumbach