Ik zie de gratis vlag als een test om te kijken of ik als reclame bureau de kwaliteit goed genoeg vindt voor mijn klanten. Daarom is deze advertentie gericht op het uitbreiden van het aanbod dat een reclamebureau (of andere reseller) aan hun klanten kan aanbieden. De opmaak heb ik extreem basic gehouden zodat al de aandacht naar de boodschap gaat.
Graag wat input over deze gedachte gang.
SPOED: Benodigd voor advertentie in Adformatie (kritisch publiek!): FC advertentie, Rectangle en Banner. AANBOD: Je naam op onze website bij de actiepagina + zie tarief.
- Wedstrijd van: intervlag
- Categorie: Advertentie, Print
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 3
Datum start: 18-03-2011
Datum einde: 21-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank voor je inzending.
Ik snap je gedachtengang, maar gaat voor ons niet helemaal op. Wij zetten de vlag als product niet neer als iets nieuws, we gaan er een beetje vanuit dat iedereen het wel kent en misschien ook wel een leverancier voor heeft. Wij focussen ons meer op het onderscheidend vermogen van Intervlag: stuk lagere prijs en persoonlijke service.
Hoop dat je hier iets mee kunt.