SPOED: Benodigd voor advertentie in Adformatie (kritisch publiek!): FC advertentie, Rectangle en Banner. AANBOD: Je naam op onze website bij de actiepagina + zie tarief.

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: intervlag
  • Categorie: Advertentie, Print
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 18-03-2011 12:03
  • Datum einde : 21-03-2011 12:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 19
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Er gaat een grote campagne van start begin april in de diverse media van Adformatie. Reeds op 21 Maart dient er een advertentie ontwerp ingeleverd te worden bij Adformatie.
Hoogste prioriteit:
Formaat: 1/1 staand - 210x297 mm. Full color. Medium: tijdschrift voor marketing.

Vervolgens:
-Full banner voor e-newsletter 468x60 in .gif of .jpeg max. 49kb
-Leaderboard voor site 728x90 in .gif of .swf max 49 kb
-Rectangle voor site 336x280 in .gif of .swf max 49 kb.

Zoals eerder genoemd, heeft de FC advertentie absolute prioriteit. Het liefst willen we alle uitingen met elkaar overeenstemmen, dus alles bij 1 ontwerper is een pre.

Bedrijfsomschrijving:

Intervlag is een jong bedrijf. Wij leveren vlaggen en andere doekproducten. Intervlag onderscheid zich voornamelijk door zeer lage prijzen, doel is om altijd de laagste prijzen in de markt te hebben. Via onze website www.intervlag.nl richten wij ons voornamelijk op het MKB. Wij werken over het algemeen niet met lastige offerte aanvragen, maar heel open met alle prijzen online. Simpel, no nonsense.
Daarnaast leveren wij veel aan wederverkopers, zoals reclamebureaus.
Een leuke stelling:
"Scherpe prijzen hebben niets te maken met slechte kwaliteit, maar met slim ondernemen".

Doelgroep:

Met deze campagne richten wij ons op de reclame- en evenementenbranche: bedrijven die vlaggen en andere doekmaterialen (denk aan in store promotions) inkopen voor hun klant. Het voordeel is dat zij bij ons aanzienlijk lagere tarieven betalen dan bij onze concurrentie.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ons logo is bijgevoegd. Kijk ook eens op onze website www.intervlag.nl welke sinds vandaag geheel vernieuwd is. (Wordt nog grafisch getweakt)

In de advertentie en in de online uitingen moet een duidelijke call to action zijn. Houdt er rekening mee, mensen kennen ons nog niet. De call to action is: mensen kunnen naar de website gaan en geheel gratis een proef vlaggetje met eigen logo aanvragen. Ook kunnen ze met ons in contact treden om de mogelijkheden te bespreken om onze vlaggen te verkopen.
Wat willen we:
- Clean design, schuw niet om wit te gebruiken;
- Duidelijke boodschap;
- Opvallend;
- Modern;
- Mag vernieuwend zijn.

Let op, je publiek is kritisch (marketing sector).

Wat willen we niet:
- Veel verschillen (in stijlen) tussen de items. Wij willen herkenbaar worden. Dat betekent dat mensen die bijvoorbeeld onze banner ziet ons direct moet herkennen als ze onze print add zien.
- Drukte en onoverzichtelijkheid;
- Saai;
- Stockfoto's van levenloze mensen (mannen in pakken enz)
- Heppy peppy grafische trucjes.

Wij zijn gedurende de wedstrijd altijd bereikbaar voor commentaar, feedback, vragen. Hoe meer vragen, hoe beter. Altijd constructieve feedback. Ook op niet gekozen designs!

dlman
  • Advertentie, Print # 17431 voor SPOED: Benodigd voor advertentie in Adformatie (kritisch publiek!): FC advertentie, Rectangle en Banner. AANBOD: Je naam op onze website bij de actiepagina + zie tarief. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer dlman:

      Dag Intervlag,

      Hier mijn design voor de Adformatie. Letterlijk de slogan van jullie verwerkt in mijn concept samen met de insteek "Less is more". In jullie geval minder prijs, maar uiteraard nog steeds een top kwaliteit!

      De QR-codes vallen direct op, en illusteren de Nederlandse vlag. een echte Eyecatcher, en een directe link naar Inter"vlag". Door het vele wit, het letterlijk en figuurlijk interpreteren van jullie pay-off zal dit opvallen tussen alle andere artikelen in het magazine.

      Omdat er met een grafisch oog door vakluit, naar het blad gekeken wordt zal het gewaardeerd worden dat de advertentie conceptueel, en vormgeving technisch goed doordacht is.
      Een goed pluspunt voor Intervlag.

      Ik verneem graag jullie reactie!

      Met vriendelijke groet,

      Dennis

    2. intervlag zegt :

      Hallo Dennis,
      Dank voor je inzending. Ik vind het ontwerp leuk, maar vind nog wel de QR code te veel als onderwerp naar voren komen; de advertentie is erg afhankelijk van de QR's.
      Ik ben zelf voorstander van QR's, maar wel als ondersteuning.

    3. dlman zegt

      Dank voor de reactie,

      Ik ga kijken of ik nog iets kan ontwerpen maar ik ben bang dat ik het niet ga halen vanwege ander drukte. Ik wense intervlag veel succes, en neem snel contact op voor mijn eigen bedrijf;)

      Dennis

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network