SPOED: Benodigd voor advertentie in Adformatie (kritisch publiek!): FC advertentie, Rectangle en Banner. AANBOD: Je naam op onze website bij de actiepagina + zie tarief.
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: intervlag
- Categorie: Advertentie, Print
- Totaal budget: € 300.00
- Datum start : 18-03-2011 12:03
- Datum einde : 21-03-2011 12:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 19
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Hoogste prioriteit:
Formaat: 1/1 staand - 210x297 mm. Full color. Medium: tijdschrift voor marketing.
Vervolgens:
-Full banner voor e-newsletter 468x60 in .gif of .jpeg max. 49kb
-Leaderboard voor site 728x90 in .gif of .swf max 49 kb
-Rectangle voor site 336x280 in .gif of .swf max 49 kb.
Zoals eerder genoemd, heeft de FC advertentie absolute prioriteit. Het liefst willen we alle uitingen met elkaar overeenstemmen, dus alles bij 1 ontwerper is een pre.
Bedrijfsomschrijving:
Intervlag is een jong bedrijf. Wij leveren vlaggen en andere doekproducten. Intervlag onderscheid zich voornamelijk door zeer lage prijzen, doel is om altijd de laagste prijzen in de markt te hebben. Via onze website www.intervlag.nl richten wij ons voornamelijk op het MKB. Wij werken over het algemeen niet met lastige offerte aanvragen, maar heel open met alle prijzen online. Simpel, no nonsense.
Daarnaast leveren wij veel aan wederverkopers, zoals reclamebureaus.
Een leuke stelling:
"Scherpe prijzen hebben niets te maken met slechte kwaliteit, maar met slim ondernemen".
Doelgroep:
Met deze campagne richten wij ons op de reclame- en evenementenbranche: bedrijven die vlaggen en andere doekmaterialen (denk aan in store promotions) inkopen voor hun klant. Het voordeel is dat zij bij ons aanzienlijk lagere tarieven betalen dan bij onze concurrentie.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ons logo is bijgevoegd. Kijk ook eens op onze website www.intervlag.nl welke sinds vandaag geheel vernieuwd is. (Wordt nog grafisch getweakt)
In de advertentie en in de online uitingen moet een duidelijke call to action zijn. Houdt er rekening mee, mensen kennen ons nog niet. De call to action is: mensen kunnen naar de website gaan en geheel gratis een proef vlaggetje met eigen logo aanvragen. Ook kunnen ze met ons in contact treden om de mogelijkheden te bespreken om onze vlaggen te verkopen.
Wat willen we:
- Clean design, schuw niet om wit te gebruiken;
- Duidelijke boodschap;
- Opvallend;
- Modern;
- Mag vernieuwend zijn.
Let op, je publiek is kritisch (marketing sector).
Wat willen we niet:
- Veel verschillen (in stijlen) tussen de items. Wij willen herkenbaar worden. Dat betekent dat mensen die bijvoorbeeld onze banner ziet ons direct moet herkennen als ze onze print add zien.
- Drukte en onoverzichtelijkheid;
- Saai;
- Stockfoto's van levenloze mensen (mannen in pakken enz)
- Heppy peppy grafische trucjes.
Wij zijn gedurende de wedstrijd altijd bereikbaar voor commentaar, feedback, vragen. Hoe meer vragen, hoe beter. Altijd constructieve feedback. Ook op niet gekozen designs!
Orange+Blue
-
-
intervlag zegt :
Ziet er leuk uit als eerste opzet.
eventueel nog ruimte voor een testimonial.
Contactgegevens moeten er nog in verwerkt.
LEt nog even op het AIDA model. Mis nog Interest en Desire. -
Orange+Blue zegt
dankjewel.
ons advies in deze:
ik zou het juist opvallend clean/wit houden om er uit te springen als degelijk, no nonsens. niet vermengen met een testimonial. de testimonial kan de lezer namelijk zelf worden door de quote te testen cq. de gratis logovlag aan te maken.
hetzelfde geldt eigenlijk voor "contactgegevens", de site moet volgens mij centraal staan en het begin voor ieder contact vormen.
de kreten "scherpe prijzen" "kwaliteit" "gratis" zorgen m.i. wel degelijk voro voor de Interest (garantie/belofte) en Desire.
Anders zou stap 4 > Action ook niet mogelijk zijn. het AIDA model is immers opvolgend. -
intervlag zegt :
Bedankt voor je reactie.
Ik begrijp je uitleg, ben het ook deels met je eens. Vind wel dat er minimaal een telefoonnummer in de ad. moet. Overigens, ik ben zelf ook wel fan van QR codes, weet alleen niet zo zeer of dat hier in past. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-