Een korte krachtige naam, met een mooi dier als associatie.
Leent zich ook leuk voor huisgerechten op de menukaart: foxy lady, foxtrot...
Let er bij het vormgeven van het logo dat dit afwijkt van het fox-news logo, dan verdwijnt die associatie gemakkelijk.
Amsterdam Centrum
- Wedstrijd van: Haagen
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-04-2014
Datum einde: 27-04-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

De naam leent zich voor leuke taalgrapjes en is tegelijkertijd serieus en toegankelijk.

Molens: Typisch hollands. De associatie met Moulin Rouge & rosse buurt: Hiervoor komen veel toeristen naar Amsterdam. Ondertussen geeft het Franse een tintje chic aan de naam.

Lievens was een vriend van Rembrandt die in dezelfde stijl schilderde. Dat past dus mooi bij de locatie. Klanten zullen het woord lief bovendien positief ervaren, mooi meegenomen.