Bedenk een pakkende bedrijfsnaam voor een toonaangevend adviesbureau

Datum start: 10-11-2015

Datum einde: 26-11-2015

Totaal budget: € 129.00
Nieuwste inzending
Book cover
connect93

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


We zijn op zoek naar een toonaangevende naam voor een adviesbureau. In de bedrijfsnaam moeten de kernwaarden van dit nieuwe bedrijf weerspiegelen: vertrouwen, ruimte, lol, kracht en status.

De belofte die de naam moet uitstralen is: toonaangevend ondernemerschap.
De naam van de eigenaar: Paul van Berkel mag (in allerlei varianten) in de naam gebruikt worden.

Na de eerste inzendingen en bespreking met onze klant wordt het ons duidelijk dat we vooral op zoek zijn klassiekere aanvullingen die achter zijn naam geplakt kunnen worden. Dus een variant op: Van berkel adviesbureau. Waarbij adviesbureau te doorsnee en nietszeggend is. Voor het woord adviesbureau zoeken we dus een ander woord. Een woord dat invulling geeft aan de omvorming, verandering, transitie, ontwikkeling die hij klanten biedt.

Bedrijfsomschrijving


Een zeer ervaren businessadviseur start een nieuw adviesbureau, gericht op de bedrijven die in een omvorming zitten om toonaangevend te worden. De visie van deze adviseur is dat wanneer bedrijven /directie blind op hun passie vertrouwen, dat dat dan afstraalt op hun medewerkers en klanten en dat daarmee een gezamenlijk doel ontstaat, waardoor medewerkers en klanten zich met verbonden voelen. Er ontstaat dan een winning team.
Dat is dan ook zijn missie: passie en collectief zelfvertrouwen terugbrengen bij bedrijven, zodat die weer toonaangevend in de branche worden.

De adviseur zelf kan omschreven worden als: positief, zorgzaam, wijs, oplossingsgericht en sophisticated. In de bedrijfsnaam mag zijn naam: Paul van Berkel of delen van zijn naam worden gebruikt.

Doelgroep


De klanten van dit adviesbureau, zijn bedrijven die worden geleid door mannen met een vak die vinden dat zij als directeur sterk en daadkrachtig m0eten zijn. Door alle externe ontwikkelingen zullen zij het bedrijf moeten professionaliseren. Daar is echter weinig of geen ervaring mee

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De naam voor het bedrijf moet Nederlands zijn en de kernwaarden en visie van het bedrijf samenvatten.

Designer: Deespie Deespie
bedrijfsnaam-deespie-XN0ETrWq

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-deespie-UHPcSTaq

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-deespie-T2mAqioq

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.