Bedenk een toffe pakkende brandnaam voor een online gadgetshop.
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: VlijterBusiness
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Totaal budget: € 149.00
- Datum start : 03-08-2018 11:56
- Datum einde : 10-08-2018 00:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 92
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het merk moet snel, hip, stoer modern overkomen. Het merk moet uitnodigend zijn om daardoor de online user-expierence te gaan bevorderen.
Op basis van de brandnaam willen we een logo, slogan en webshop dat in de volledige stijl past.
Wat we willen: Namen die openen met een zogenaamde plofklank – harde medeklinkers uitgesproken met een plofje lucht: p, t, k, b en d – worden beter onthouden. Bekende voorbeelden zijn Kodak, Pepsi en Talpa. Een eenvoudige manier om een nieuwe merknaam direct krachtig vast te pinnen in het geheugen.
Bedrijfsomschrijving:
Electronica shop met als core business verkoop van smartphones en tablets
Doelgroep:
Jong volwassen die behoefte hebben aan een jaarlijkse nieuwe gadget. In dit geval smartphone of tablet.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Stegloff
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
VlijterBusiness zegt :
Wat we willen: Namen die openen met een zogenaamde plofklank – harde medeklinkers uitgesproken met een plofje lucht: p, t, k, b en d – worden beter onthouden. Bekende voorbeelden zijn Kodak, Pepsi en Talpa. Een eenvoudige manier om een nieuwe merknaam direct krachtig vast te pinnen in het geheugen.
-
VlijterBusiness zegt :
De woorden smart, gadget, geek of iets dergelijks hoeven niet perse terug te komen. Niet origineel.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
VlijterBusiness zegt :
Wat we willen: Namen die openen met een zogenaamde plofklank – harde medeklinkers uitgesproken met een plofje lucht: p, t, k, b en d – worden beter onthouden. Bekende voorbeelden zijn Kodak, Pepsi en Talpa. Een eenvoudige manier om een nieuwe merknaam direct krachtig vast te pinnen in het geheugen.
-
VlijterBusiness zegt :
De woorden smart, gadget, geek of iets dergelijks hoeven niet perse terug te komen. Niet origineel.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
VlijterBusiness zegt :
Wat we willen: Namen die openen met een zogenaamde plofklank – harde medeklinkers uitgesproken met een plofje lucht: p, t, k, b en d – worden beter onthouden. Bekende voorbeelden zijn Kodak, Pepsi en Talpa. Een eenvoudige manier om een nieuwe merknaam direct krachtig vast te pinnen in het geheugen.
-
VlijterBusiness zegt :
De woorden smart, gadget, geek of iets dergelijks hoeven niet perse terug te komen. Niet origineel.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-