Bedrijfsnaam en logo voor sanitair glas en interieur glas.

Datum start: 03-04-2012

Datum einde: 17-04-2012

Totaal budget: € 200.00
Nieuwste inzending
Book cover
Databit

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een nieuwe bedrijfsnaam,logo en een slogon.

Het moet een naam worden die ergens voor staat wat mij bedrijf doet en die jaren mee kan.

Bedrijfsomschrijving


Ik neem een gedeelte van mijn broer zijn bedrijf over.Een importeur van glas,zijn bedrijf (driessendesign)levert als importeur en groothandel interieur glas aan dealers.o.a aan sanitair bedrijven (Baden baden) en bouwbedrijven (imabo, bouwcenter).Dit zijn de betere wederverkopers in het midden en hoog sigment.We leveren dan glazen douche opstellingen,inloopdouchen,glazen binnendeuren en glazen schuifdeuren dat is 75% van de verkoop.Maar we kunnen ook glazen trappen,spiegels, scheidingswanden enz leveren.Wat glas en de materialen zitten wij in het luxeren sigment.Om u een indruk te geven hebben wij de rechten van verkoop in Nederland van o.a. Mame.de en sprinz.eu
Mijn broer gaat verder onder zijn bedrijfsnaam en gaat alleen nog maar grote projecten doen.Ik neem de dealers over,het bedrijf wordt gesplits.
Mijn voorkeur geniet om mijn achternaam te gebruiken in de nieuwe bedrijfsnaam,omdat die al via mijn broere 15 jaar gebruikt wordt in de sanitair branche.In die branche weet men waar driessendesign voor staat en met welke producten zij werken"kwaliteit"
Wat wel nieuwe is, zins 2 jaar is driessendesign steeds meer interieur glas is gaan verkopen,glazen binnendeuren enz.Niet alleen meer sanitair.Als er een anderen pakkende bedrijsnaam is buiten"driessen" sta ik daar voor open.

Doelgroep


We leveren aan dealers ,verkopers met showroom.Een consument koopt een glazen binnendeur/douche deur in een showroom.De dealer besteld die dan bij ons,en wij laten die dan produceren bij de fabrikant.Wij werken met vaste zzp's die het product gaan inmeten bij de eindklant en het product wordt dan op maat geproduceerd.
Subdoelgroepn:pareculieren en groteren projecten zoals hotels

Kleuren, favoriete logo's, must haves


We werken met glas in het luxeren sigment.De meeste eindklanten zijn mensen met genoeg geld.Mijn broer gebruikt een slogon op zij briefpapier

"Een wereld van glas"

Ik mag uitingen van hem gebruiken en we zullen in de toekomst veel gaan samen werken omdat we in het zelfde sigment zitten.Hij zal ook klanten die hem vragen naar mij verwijzen.

Designer: Angel Angel
bedrijfsnaam-angel-iAXHqqmW

AngelAngel

ja zeker heb ik alles gelezen maar toch poot ik nog een bedrijfsnaam (eigenwijs als ik ben)

het domein is in mijn bezit
aanmaak huistijl slogan alles in de prijs inbegrepen, belachelijk dat sommigen beweren dat de prijs te laag is...wil ook wel huisstyle bedenken voor de al aangenomen naam...maar daar is nu te kort tijd voor.

mydomus is gericht op de klant en de betekenis is mijn huis.

AngelAngel

daarnaast heb ik ook nog www.myvendo.nl waarvan de betekenis is "mijn handel" alle beide kort krachtig en ook luxe aandoende namen!

AngelAngel

tegelijkertijd kan ik het ook doortrekken naar de website die ik evt. kan leveren op basis van Wordpress CMS, hoeft niet op mijn belachelijk goedkope hosting kan de domeinen zowiezo doorschuiven naar je eigen hosting..

kort, krachtig luxe en dan ook nog een kort en krachtige logo zonder poespas...werkt het beste voor naamsherkenning!!!

AngelAngel

myvendo is bijv. aantrekkelijker omdat jouw direct klanten (de leverancier aan de consument) handelsgeest aantikt.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.