Bedrijfsnaam en pay-off voor kwaliteits B2B telemarketing bedrijf.

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: justus
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 03-03-2010 09:15
  • Datum einde : 11-03-2010 09:15
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 24
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Bedrijfsnaam en een pay-off(gaat alleen om de tekst,logo en huisstijl zal ik hier later posten). Uitstraling kwaliteit/degelijk/ kort en krachtig! Het bedrijf is eenmanszaak dus zeker geen call center!

vb
call for business/ afspraken op managementniveau

Bedrijfsomschrijving:

Ben als bedrijf gespecialiseerd in het maken van commerciële afspraken (b2b). Hierin heb ik jarenlange ervaring opgebouwd en kan hier uw organisatie dan ook een sales boost meegeven. Branches waar ik specifieke ervaring in heb zijn: W&S, training, arbo, consultancy, banken & verzekeraars. Ben altijd in staat geweest om veel en goede afspraken in te plannen bij organisaties in het MKB maar ook bij vele multinationals.

Door de ervaring die ik heb zal ik me niet aan een vast script houden maar contact maken met mijn gesprekspartner en een gesprek met hem of haar aangaan. In dit gesprek probeer ik mijn gesprekspartner zo te triggeren dat dit mogelijk een oplossing biedt voor het probleem of de behoefte waar deze organisatie op dat moment mee zit. Daarmee breng ik uw organisatie aan tafel bij een organisatie waar u graag binnen komt.

Het in dienst hebben van account managers kost uw organisatie veel geld. Vaak zitten uw account managers het liefst bij goede prospects aan tafel. Het maken van afspraken is voor veel en ongetwijfeld ook uw account managers een niet geliefd en vaak moeizaam en niet succesvol verhaal. Uit financieel oogpunt is het voor u ook het aantrekkelijks om dit out te sourcen. Uw account managers kunnen zich concentreren op waar ze goed in zijn en waar hun passie ligt het verkopen aan tafel. Bovendien zal een volle agenda hun motiveren en u en hen dichterbij de te realiseren verkoopresultaten brengen.


Had zelf call for business verzonnen met als pay off (afspraken op managementnivaeau). Voorkeur gaat eigenlijk uit naar nederlands. Zou ook fijn zijn als ik met met de naam en de pay off nog kan uitbreiden zodat de naam nog steeds goed is (denk later aan training of bv coaching op het gebied van telefonisch verkoop)

Doelgroep:

Salesmanagers en sales directors van bedrijven/ commercieel directeuren. Ik richt me op de bovenkant van de markt.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

1. Het is sterk gewenst dat het .nl domein van de bedrijfsnaam nog vrij is en dat er niet een soortgelijk bedrijf bestaat met dezelfde naam.
2. De naam en de pay-off moeten een duidelijke verwijzing vormen naar de aard van het bedrijf / de bedrijfsactiviteiten.

Myrto Stoop
  • Bedrijfsnaam # 1313 voor Bedrijfsnaam en pay-off voor kwaliteits B2B telemarketing bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Myrto Stoop:

      Beste Justus,

      Bedankt voor uw reactie. Hier nog een idee.

      Met vriendelijke groet,

      Myrto

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Bedrijfsnaam # 1311 voor Bedrijfsnaam en pay-off voor kwaliteits B2B telemarketing bedrijf. wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Myrto Stoop:

      Beste Justus,

      Goede marketeers kenmerken zich vaak doordat ze een beetje lui zijn en daar zijn ze trots op. Ze werken in een snelle business waarbij efficiëntie en humor essentieel zijn. Telazy speelt hier op elegante manier op in door de woorden tel(telecommunicatie en lazy(lui) te combineren. De tegenstelling met de pay-off (actief op weg naar gemak), trekt de aandacht en versterkt de boodschap.

      "Maak het uzelf bewust gemakkelijk, besteed werk uit en richt u op uw core-business. "

      De naam is:
      - beschikbaar als .nl domein
      - kort
      - gemakkelijk te onthouden
      - gemakkelijk herkenbaar
      - bevat mooie letters voor een krachtig logo
      - speelt in op de doelgroep

      De pay-off is gemakkelijk aan te passen, hoewel ik dit niet stimuleer. Een eenduidige pay-off is krachtiger, gemakkelijk te onthouden en herkenbaarder.

      Ik hoop dat u deze naam in overweging wilt nemen. Voor meer informatie kunt u contact met mij opnemen.

      Met vriendelijke groet,

      Myrto Stoop
      http://www.seemestudio.com

    2. justus zegt :

      Beste Myrto,

      Deze naam heeft voor mij (denkende vanuit de opdrachtgever) niet voldoende positieve associatie (ondanks de kippoog). Haal er ook niet uit wat dit bedrijf voor business doet.

      bedankt voor je inzending!

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network