Beste Linda,
Hier nog een domeinnaam die u zou kunnen aanspreken. You Could heb ik gekozen omdat dat dit de enige twee woorden zijn die bijna altijd gebruikt worden met het geven van een advies. Omdat de bedrijfsnaam een betekenis heeft en door de engelse taal snel herkent wordt, blijft de naam beter hangen. De extensie .nl is nog beschikbaar.
Wat vindt u ervan?
Met vriendelijke groeten,
Jelle Klumpenaar
Bedrijfsnaam voor betrokken adviesbureau
- Wedstrijd van: lindavonhof
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-11-2010
Datum einde: 26-11-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


ik snap je gedacht achter you could, maar dit geldt voor elk adviesbureau. ik wil graag meer warmte in de bedrijfsnaam
Oke, dat kan ik begrijpen. Wat vindt u dan van Precise-Advice.nl?

Beste Linda,
Het is inderdaad niet slim om een zelfde soort bedrijfsnaam aan te nemen als uw concurrent. Daarom kom ik met een nieuwe bedrijfsnaam, wat vindt u van: www.precise-advise.nl?
Met vriendelijke groeten,
Jelle Klumpenaar
Ook bij deze bedrijfsnaam geldt dat hij hoger in de ranking komt te staan bij Google omdat het woord 'Advice' in de domeinnaam zit.

Beste Linda,
Wat vindt u van deze domeinnaam? www.good-advice.nl, makkelijk te onthouden en zegt precies waar het voor staat.
Met vriendelijke groeten,
Jelle Klumpenaar
Ook zal deze naam beter gevonden worden binnen Google omdat het doel van de website geformuleerd is in de domeinnaam.
Ik vind hem leuk, lekker simpel en duidelijk. helaas zijn er twee bedrijven in mijn markt die met good beginnen (good match en good company) en hierdoor is deze naam te weinig onderscheidend in mijn ogen.