Bedrijfsnaam voor betrokken adviesbureau
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: lindavonhof
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Totaal budget: € 100.00
- Datum start : 12-11-2010 21:09
- Datum einde : 26-11-2010 21:09
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 65
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Woorden om op te associeren: people, social, sociaal ondernemen, responsible, community, hoofd en hart, ziel,share, collective, win-win, gemene deler, verbinden
Bedrijfsomschrijving:
Het is mijn ambitie om de welvaart in de wereld een stukje beter te verdelen. Ik wil bedrijven adviseren om een visie en ambitie op Maatschappelijk Betrokken Ondernemen te formuleren. Deze visie wordt omgezet in een maatwerk programma.
Maatschappelijke Betrokken Ondernemen (MBO) is het deel van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) dat zich richt op maatschappelijke aspecten buiten de eigen bedrijfsprocessen, vaak gericht op mensen. Het betreft bedrijven die tijd, geld of middelen investeren in groepen in de samenleving die niet tot hun directe stakeholders behoren. MVO en MBO zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden: betrokkenheid maakt verantwoordelijk en verantwoordelijkheid eist betrokkenheid.
Mijn uitgangspunt is dat de MBO activiteit(en) een win-win situatie op moet leveren voor alle betrokken partijen: het bedrijf en haar werknemers en de maatschappelijke organisatie en de samenleving.
Doelgroep:
Bedrijven met meer dan 250 medewerkers
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Paars is mijn favoriete kleur (mix van rood en blauw, rood=sociaal blauw=zakelijk). paars is ook kleur van 6e chakra (3e oog), dat vind ik ook een mooi idee
klumpie1
-
-
Toelichting van de designer klumpie1:
Beste Linda,
Hier nog een domeinnaam die u zou kunnen aanspreken. You Could heb ik gekozen omdat dat dit de enige twee woorden zijn die bijna altijd gebruikt worden met het geven van een advies. Omdat de bedrijfsnaam een betekenis heeft en door de engelse taal snel herkent wordt, blijft de naam beter hangen. De extensie .nl is nog beschikbaar.
Wat vindt u ervan?
Met vriendelijke groeten,
Jelle Klumpenaar -
lindavonhof zegt :
ik snap je gedacht achter you could, maar dit geldt voor elk adviesbureau. ik wil graag meer warmte in de bedrijfsnaam
-
klumpie1 zegt
Oke, dat kan ik begrijpen. Wat vindt u dan van Precise-Advice.nl?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer klumpie1:
Beste Linda,
Het is inderdaad niet slim om een zelfde soort bedrijfsnaam aan te nemen als uw concurrent. Daarom kom ik met een nieuwe bedrijfsnaam, wat vindt u van: www.precise-advise.nl?
Met vriendelijke groeten,
Jelle Klumpenaar -
klumpie1 zegt
Ook bij deze bedrijfsnaam geldt dat hij hoger in de ranking komt te staan bij Google omdat het woord 'Advice' in de domeinnaam zit.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer klumpie1:
Beste Linda,
Wat vindt u van deze domeinnaam? www.good-advice.nl, makkelijk te onthouden en zegt precies waar het voor staat.
Met vriendelijke groeten,
Jelle Klumpenaar -
klumpie1 zegt
Ook zal deze naam beter gevonden worden binnen Google omdat het doel van de website geformuleerd is in de domeinnaam.
-
lindavonhof zegt :
Ik vind hem leuk, lekker simpel en duidelijk. helaas zijn er twee bedrijven in mijn markt die met good beginnen (good match en good company) en hierdoor is deze naam te weinig onderscheidend in mijn ogen.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-