Een knipoog naar de beroemde dienst Spotify, waar het motto is: Music for every moment. Sportify staat daarom voor (bijv.) Fashion for every occassion
Bedrijfsnaam voor retail service organisatie
- Wedstrijd van: IlseOvergoor
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-11-2013
Datum einde: 24-11-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor deze inzending. Leuke passende, goed bekkende naam. Echter aangezien we niet een bijna één op één kopie van Spotify willen zijn moet het logo dmv lettertypes, kleurensamenstelling wel een eigen identiteit uitstralen. Had u al nagedacht over een eventueel logo? Wij zijn er erg benieuwd naar. Wellicht om onderscheid te bieden is om het woord retail er achter te zetten.
Mocht u een ontwerp hebben, dan kan u deze mailen naar ilse_overgoor@hotmail.com.
Bedankt voor de genomen moeite.
Leuk voor het enthousiasme! Uiteraard is een eigen identiteit erg belangrijk. Ik heb wel wat logo ideeen, maar om echt iets te maken wat bij jullie past zou ik graag willen weten wat jullie qua uitstraling willen. Bijv. modern, vintage, klassiek. En daarbij wat voor kleuren passen bij jullie organisatie? Groet en ik zal dan wat opzetjes mailen :)
Qua uitstraling zou het mooi zijn als het een combinatie is van moderniteit, frisheid en strakheid maar wel zodat het nog modieus/sportiviteit/betrouwbaarheid uitstraalt. Qua kleur samenstelling lijkt ons de kleur paars in combinatie met een andere kleur (naar eigen inzicht) mooi.
Misschien een leuk detail is om iets met een oog toe te voegen, een oog staat voor betrouwbaarheid, inzicht, oog voor detail etc. Dit kan het logo nog meer betekenis geven.
Dit hoeft er niet persé bij, afhankelijk van of het staat en of het niet te druk wordt en het in de lijn van het logo past.
Wij zijn benieuwd!