Geen commentaar
Bedrijsnaam
- Wedstrijd van: l.neijndorff@dshrepair.nl
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-04-2012
Datum einde: 26-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
Onze werkzaamheden betreffen specialistische takken van de autoschadeherstelbranche. Mijn mening is dat easy misschien niet gepast is in de naam.
Misschien kun je iets meer uitleggen over wat je zoekt. Bijvoorbeeld liever Engels of Nederlands? Luxe uitstraling of juist "down-to-earth"? Zo kunnen wij ons iets meer verplaatsen in wat jij zoekt en krijg je betere resultaten! Het is maar een tip :)
Eigenlijk moet het voor zowel de particulier, als de zakelijke markt op lower, management en directieniveau goed en professioneel in de oren klinken en vertellend zijn. In het Engels mag, maar we werken met name in Nederland.

Geen commentaar
Eigenlijk moet het voor zowel de particulier, als de zakelijke markt op lower, management en directieniveau goed en professioneel in de oren klinken en vertellend zijn. In het Engels mag, maar we werken met name in Nederland.

Iets meer gedurfd :)
Inderdaad gedurfd, Mag best gedurfd zijn, maar weet niet of dit ons ligt. Eigenlijk moet het voor zowel de particulier, als de zakelijke markt op management en directieniveau goed en professioneel in de oren klinken.

Geen commentaar
Eigenlijk moet het voor zowel de particulier, als de zakelijke markt op lower, management en directieniveau goed en professioneel in de oren klinken en vertellend zijn. In het Engels mag, maar we werken met name in Nederland.
Lijkt misschien wat veel op autotaalglas.

Geen commentaar
Lijkt misschien wat veel op autotaalglas.
Eigenlijk moet het voor zowel de particulier, als de zakelijke markt op lower, management en directieniveau goed en professioneel in de oren klinken en vertellend zijn. In het Engels mag, maar we werken met name in Nederland.

Geen commentaar
Lijkt misschien wat veel op autotaalglas.
Eigenlijk moet het voor zowel de particulier, als de zakelijke markt op lower, management en directieniveau goed en professioneel in de oren klinken en vertellend zijn. In het Engels mag, maar we werken met name in Nederland.