Catering zit in de naam, 'hof' maakt het wat chiquer.
Creatie van bedrijfsnaam voor cateringbedrijf in hoog segment. Ambacht, kwaliteit, persoonlijkheid en warmte staan centraal. Professionele uitstraling, geen huis-tuin-en-keuken-catering.
- Wedstrijd van: Francoise Nieuwland
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-11-2015
Datum einde: 09-12-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Door Zuijderhoudt te verkleinen naar Zuyd krijg je een sterkere klank met een klassieke twist. De naam blijft chique maar geeft een nostalgisch karakter. de toevoeging van het woord 'Eetery' geeft de service van uw bedrijf aan. Tevens versterkt het op deze manier het woord 'Zuyd'.

Middels de bistronomie verblijdt u de mensen, het leven wordt prettiger gemaakt door de service die u biedt. Het leven wordt een stukje mooier gemaakt door uw creaties.

Bistro/Bar/Traiteur kan voor de naam geplaatst worden. Genoemd naar het huis waar de kunstenaar Anton Mauve heeft gewoond (Naarderstraat 43). De naam geeft geen directe link naar de service maar is herkenbaar en heeft een historische lading. De naam komt van de gelijknamige plaats op het eiland Lanzarote.