Creatie van bedrijfsnaam voor cateringbedrijf in hoog segment. Ambacht, kwaliteit, persoonlijkheid en warmte staan centraal. Professionele uitstraling, geen huis-tuin-en-keuken-catering.

Datum start: 25-11-2015

Datum einde: 09-12-2015

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
bolbliksem

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Creëer een bedrijfsnaam voor een cateringbedrijf dat transformeert van naam. Huidige naam is Zuijderhoudt catering. In omgeving Gooi hebben we een groot marktaandeel, dat willen we sowieso vasthouden. doel is om ook meer voet aan de grond in omliggende steden als amsterdam en utrecht te krijgen. USPs: ambacht, kwaliteit, persoonlijkheid, warmte, professioneel, groot door klein te zijn, modern, flexibel. aansluitend op actuele waarden omtrent eten: eerlijk, puur, clean eating, geen toevoegingen/conserveringen, groen, fris. Huidige relaties 80% particulier, oud geld. Met nieuwe naam willen we ook meer nieuw geld aanspreken. Huidige naam vooral chique, dat mag iets minder, hoewel kwaliteit niet minder zal zijn. Keuken vooral Frans, Italiaans, Europees. Kookstijl: bistronomie.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: paulwijnhoven paulwijnhoven
bedrijfsnaam-paulwijnhoven-W1QbkzLM

paulwijnhovenpaulwijnhoven

eerlijk in chique taal plus duiding van handelswijze eerlijke ingredienten, ceatering waarin het woord eat is verwerkt

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.