Act + Activ
Een nieuwe naam voor een vitaliteitsaanbieder
- Wedstrijd van: Seizoen Vijf
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-06-2014
Datum einde: 24-06-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
"De naam moet Nederlandstalig zijn"
Inderdaad is te Engels. En ik vind het ook niet zo vriendelijk klinken. Alsof je geen leven hebt voordat je zaken doet met deze nieuwe organisatie. :-)

Geen commentaar
De doelgroep is al fit en beweegt graag is actief, en associeert zich niet met een start van vitaliteit

Geen commentaar
te engels

Geen commentaar
Te engels.

Geen commentaar
te engels

Geen commentaar
Leuk gevonden dat uitroepteken. Maakt het speels, maar het gaat om meer dan leven. Het gaat om actief zijn en je dan jong voelen, levenskracht, plezier hebben.

Geen commentaar
Dat bestaat al in veel vormen. Van haargel tot filosofische beweging. Dus die gaan we niet nog een keer claimen voor een vitaliteitsorganisatie