Een nieuwe naam voor een vitaliteitsaanbieder

Datum start: 17-06-2014

Datum einde: 24-06-2014

Totaal budget: € 129.00
Nieuwste inzending
Book cover
NOmieG

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De nieuw te vormen organisatie (fusie uit twee bestaande sportbonden) wil een mooie aansprekende nieuwe naam. Een naam die uitstraalt dat buiten bewegen goed voor je is. Een naam die uitstraalt dat je je beter en lekkerder voelt als je fit bent. Dat fit zijn je jonger doet voelen, levenskracht geeft en trots maakt. De naam moet Nederlandstalig zijn en niet al te fictief.

Bedrijfsomschrijving


De organisatie komt voort uit de twee Nederlandse wandelbonden.

Doelgroep


Doelgroep zijn mensen die bewegen en fit zijn belangrijk vinden. Leeftijd 35+. Ze zijn behoudend en conservatief en hechten erg aan kwaliteit. Hard werken is belangrijk, ze hebben oog voor natuur en buiten zijn en vinden het belangrijk dat je gezond bent. Ze hechten ook aan vitaliteit want dat geeft je kracht om de dingen te doen die je moet doen: werken, zorgen voor vrienden en familie en genieten van de mooie dingen in het leven.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Het moet een Nederlandstalige naam hebben en staan voor "buiten bewegen en vitaliteit.

Designer: josk79 josk79
bedrijfsnaam-josk79-vbspjhMu

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.