GEZOCHT: bedrijfsnaam voor een webmedia bureau in oprichting
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: jrinkes
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Totaal budget: € 100.00
- Datum start : 23-06-2014 12:48
- Datum einde : 13-08-2014 12:46
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 224
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Uiteraard dient de bijbehorende .NL domeinnaam, het Facebook pagina adres, de Twitter gebruiksnaam etc. beschikbaar te zijn.
Bedrijfsomschrijving:
Bureau voor:
- Project-/webmanagement;
- Internet (marketing) advies;
- E-mailmarketing;
- Hosting;
- Domeinregistratie;
- Zoekmachineoptimalisatie (SEO);
- Website realisatie;
- Website/content beheer en onderhoud.
Steekwoorden: Fries, betrokken, energiek, analytisch, doortastend en zakelijk.
Doelgroep:
MKB+ZZP
Kleuren, favoriete logo's, must haves
DeCeusterG
-
-
Toelichting van de designer DeCeusterG:
'Media' geeft jullie core business weer / 'Alliance' staat voor samenwerking, eensgezindheid , maar bij het uitspreken klinkt dit ook als 'media-lions' waarmeeverwezen wordt naar Leeuwarden, de hoofdstad van Friesland. Tevens staat een leeuw ook voor doordachtheid en doorzettingsvermogen/sterke energie (de leeuw als jager). Ook: leeuw = koning dierenrijk + in het zakenleven geeft dit weer dat je over een vechtlust beschikt...
-
jrinkes zegt :
Facebook en Twitter adressen zijn bezet!
-
DeCeusterG zegt
Medialliance op zich wel...maar waarom niet Medialliance Netherlands of iets dergelijks voor FB en MediallianceNl voor twitter (bijvoorbeeld). Net zoals er meerdere broodjeszaken die 'de lekkerbek' noemen... De positionering en differentiatie begint wel bij de naam maar het is vooral de communicatie en de boodschap die je uitdraagt die van nog groter belang is...?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-