'Media' geeft jullie core business weer / 'Alliance' staat voor samenwerking, eensgezindheid , maar bij het uitspreken klinkt dit ook als 'media-lions' waarmeeverwezen wordt naar Leeuwarden, de hoofdstad van Friesland. Tevens staat een leeuw ook voor doordachtheid en doorzettingsvermogen/sterke energie (de leeuw als jager). Ook: leeuw = koning dierenrijk + in het zakenleven geeft dit weer dat je over een vechtlust beschikt...
GEZOCHT: bedrijfsnaam voor een webmedia bureau in oprichting
- Wedstrijd van: jrinkes
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-06-2014
Datum einde: 13-08-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Facebook en Twitter adressen zijn bezet!
Medialliance op zich wel...maar waarom niet Medialliance Netherlands of iets dergelijks voor FB en MediallianceNl voor twitter (bijvoorbeeld). Net zoals er meerdere broodjeszaken die 'de lekkerbek' noemen... De positionering en differentiatie begint wel bij de naam maar het is vooral de communicatie en de boodschap die je uitdraagt die van nog groter belang is...?