GEZOCHT: bedrijfsnaam voor een webmedia bureau in oprichting

Datum start: 23-06-2014

Datum einde: 13-08-2014

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
lottekoster

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Bedenk een bedrijfsnaam voor een webmedia bureau in oprichting.

Uiteraard dient de bijbehorende .NL domeinnaam, het Facebook pagina adres, de Twitter gebruiksnaam etc. beschikbaar te zijn.

Bedrijfsomschrijving


Bureau voor:
- Project-/webmanagement;
- Internet (marketing) advies;
- E-mailmarketing;
- Hosting;
- Domeinregistratie;
- Zoekmachineoptimalisatie (SEO);
- Website realisatie;
- Website/content beheer en onderhoud.

Steekwoorden: Fries, betrokken, energiek, analytisch, doortastend en zakelijk.

Doelgroep


MKB+ZZP

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: DeCeusterG DeCeusterG
bedrijfsnaam-deceusterg-zsvKQB6G

DeCeusterGDeCeusterG

'Media' geeft jullie core business weer / 'Alliance' staat voor samenwerking, eensgezindheid , maar bij het uitspreken klinkt dit ook als 'media-lions' waarmeeverwezen wordt naar Leeuwarden, de hoofdstad van Friesland. Tevens staat een leeuw ook voor doordachtheid en doorzettingsvermogen/sterke energie (de leeuw als jager). Ook: leeuw = koning dierenrijk + in het zakenleven geeft dit weer dat je over een vechtlust beschikt...

jrinkesjrinkes

Facebook en Twitter adressen zijn bezet!

DeCeusterGDeCeusterG

Medialliance op zich wel...maar waarom niet Medialliance Netherlands of iets dergelijks voor FB en MediallianceNl voor twitter (bijvoorbeeld). Net zoals er meerdere broodjeszaken die 'de lekkerbek' noemen... De positionering en differentiatie begint wel bij de naam maar het is vooral de communicatie en de boodschap die je uitdraagt die van nog groter belang is...?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.