Geen commentaar
Help mij een brug te slaan tussen 2 werelden!
- Wedstrijd van: Annelies-Visagie
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-02-2013
Datum einde: 07-03-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een mix van study en make-up.

Raise Up klink natuurlijk als make-up, waardoor mensen al een idee hebben waar het over gaat. Raise Up betekend 'opstaan' een nieuwe dag beginnen er fris en fit uitzien, omdat ze net van jou afkomen!

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Vind ik te specifiek voor bruiden gericht (zie doelgroep)

Ik kwam op deze naam, omdat het 'mooi' betekend in het Latijns. Het klinkt heel vrouwelijk, maar ook heel stoer, omdat het lijkt op 'diva'
Ja, dat zou een optie kunnen zijn, maar ik heb betere ideeen voorbij zien komen.

Een naam die erg fris klink omdat het gouden druif betekend. Ik vind dat gold veel bij make-up past, omdat je huid er dan uitziet als goud, zo mooi en stralend
Ik vind deze bedrijfsnaam iets te ver gezocht en mis de link naar mijn vakgebied..