Beste Marielle,
Er schiet me nog een ideetje te binnen.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om heel duidelijk twee verschillende diensten aan te bieden. Aan de ene kant het aanbieden van recepten met bijbehorend boodschappenpakket, via marielle-wat-eten-we-vandaag.nl.
En aan de andere kan het bezorgen van kant-en-klare maaltijden via marielle-kookt.nl
Zo sta je marketingtechnisch sterker en heb je meer controle over je bezoekers. Terwijl je het merk 'Mariëlle" maar een keer hoeft op te bouwen.
Met het oog op de eventuele uitbreiding waar je het al over hebt is dit een ideaal uitgangspunt.
Met vriendelijke groet,
Stefan van der Mark
Hoe gaat mijn webwinkel heten
- Wedstrijd van: mariellemeijer
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 22-05-2012
Datum einde: 05-06-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Stefan,
dank je voor je leuke reactie. Ik heb je vast genoteerd als klant:-). Binnenkort mag je mee doen met de pilot... Ik heb inmiddels al een andere naam gekozen, zelf bedacht, nl. Gezond Dineren. Wat vind je daarvan?
Hallo Mariëlle,
Ik ben benieuwd! Gezond dineren geeft goed weer wat je aanbied. Vooral het gezonde is natuurlijk wat je uniek maakt en wat (hopelijk) je doelgroep ook aanspreekt.
Als ik je een tip mag geven denk ik dat, wat ik in mijn inzending ook al aangaf nl. het creëren van een herkenbaar merk met persoonlijkheid erg belangrijk is om het gevoel van verbondenheid waar je naar streeft op te wekken.
Klanten krijgen graag het gevoel dat ze een persoonlijke band met je hebben, dat er net even iets meer voor hen gedaan wordt dan voor de rest. Wanneer je als klant het gevoel hebt dat je de persoon achter de website echt persoonlijk kent zal deze veel eerder bereid zijn iets aan te schaffen, en dan ook gelijk meer in 1 keer.
Je zou er bijvoorbeeld dus toch voor kunnen kiezen om als bedrijfsnaam 'gezond dineren' te voeren, met als ondertitel iets als 'Gezellig bij Mariëlle'.
Een online business gaat tegenwoordig nog meer als offline om het creëren van een belevenis. En jouw concept heeft daar zeker potentie in, wil ik je graag bij helpen overigens!
Met vriendelijke groet,
Stefan van der Mark

Beste Marielle,
Als een van de tweeverdieners pas ik precies in de doelgroep die je omschrijft. Complimenten voor het concept! Je kunt mij vast als klant noteren hoor!
Het is een enorm cliché, elke avond presteer ik het weer om als ik thuiskom aan mijn vriendin te vragen, "Schatje, wat eten we vandaag?"
Het gevoel wat je omschrijft als verbondenheid, sfeer en harmonie, maar ook nuchter en realistisch is volgens mij precies dat moment.
Vandaar ook mijn voorstel om die vraag die iedereen elke avond stelt te verbinden aan jouw voornaam. Daardoor krijgt het 'merk' een persoonlijkheid waarmee klanten en potentiële klanten zich kunnen binden.
Qua url zou ik er voor kiezen om drie varianten te registreren. Zo voorkom je dat potentiële klanten van horen zeggen de website moeilijk kunnen vinden.
www.mariellewatetenwevandaag.nl
www.marielle-watetenwevandaag.nl
www.marielle-wat-eten-we-vandaag.nl
de eerste is het makkelijkst te onthouden en in te typen, de tweede legt de nadruk op het persoonlijke waardoor het vooral voor mond-tot-mond reclame makkelijk te onthouden is. De laatste variant is visueel het duidelijkst en dus het meest geschikt voor drukwerk en online marketing waarbij de link klikbaar is.
Ik hoop dat je je kunt vinden in mijn verhaal en ik je mag helpen met het ontwikkelen van het merk 'Marielle'.
Zo niet, hou ik de ontwikkelingen toch in de gaten en zal ik zeker eens gebruik gaan maken van je diensten!
Met vriendelijke groet,
Stefan van der Mark