Hoe gaat mijn webwinkel heten?

Datum start: 07-02-2012

Datum einde: 21-02-2012

Totaal budget: € 75.00
Nieuwste inzending
Book cover
Shinma

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik zoek een naam die past bij mijn activiteiten, maar ook bij onze visie en kernwaarden: gemak, verantwoord, lekker en gezond eten. In de toekomst wil ik meerdere produkten en brands neerzetten die niet zozeer iets met eten te maken hebben. De naam moet daar op ingericht zijn.

Bij voorkeur een naam die ook op de internationale markt gebruikt kan worden. Extensie .nl moet beschikbaar zijn.

De naam moet een warme uitstraling hebben.

Bedrijfsomschrijving


Mijn bedrijf gaat via het internet weekmenu's verkopen. Met mijn bedrijf wil ik de consument op een verantwoorde manier op weg helpen in het organiseren van haar drukke bestaan. De consument koopt bij ons een menu van resp. 3, 4 of 5 dagen en ontvangt van ons artikelen én evt. benodigde recepten of instructies waarmee het avondeten klaargemaakt kan worden. Dit zijn voornamelijk kant en klaar produkten of halffabrikaten. We bieden vooral exclusieve produkten die niet bij de reguliere supermarkt te krijgen zijn. Onze produkten zijn vrnl. biologisch én of verantwoord geproduceerd met respect voor mens, dier en milieu.

De consument is maximaal een half uur bezig met het bereiden van het avondeten. Het menu wordt met als pakket verstuurd en kan op elk gewenst adres worden afgeleverd. Dus ook op het werk of bij het kinderdagverblijf.

Doelgroep


We richten ons vooral op mensen die geen tijd en inpiratie hebben om te bedenken wat ze gaan eten en al helemaal weinig tijd hebben om boodschappen te doen. Denk aan workaholics, tweeverdieners met of zonder kinderen.
Deze mensen vinden het wel belangrijk om gezond, lekker en een verantwoorde maaltijd te eten. Ze vinden het geen probleem daar (veel) geld aan uit te geven.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: make-room make-room
bedrijfsnaam-make-room-at1wdxmi

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-make-room-aGiDq5OS

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-make-room-ZeOV2D0S

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-make-room-Z24mEKcC

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-make-room-YPl3QSEC

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-make-room-XnRKcZpw

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-make-room-3lTnZslE

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-make-room-39A4m0NE

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-make-room-2WqLy7yy

make-roommake-room

Oeps, sorry, biodeli is al bezet, deze nog niet!


met hartelijke groet,


Stefanie

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-make-room-1uWdAFay

make-roommake-room

Klinkt als bio deliver, Bio daily en Bio Delicious. Zou je als kernwaarden kunnen gebruiken. Lekker, dagelijks en fhuis bezorgd!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-make-room-1ICuMNCi

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-make-room-0ftBYUoi

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-make-room-03ZSkcQS

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-make-room-zRFjwk2C

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-make-room-yow18reC

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.