Mijn voorstel:
Engels als naam, geeft een iets modernere uitstraling. Past ook goed bij een trendy bar-concept (als je dat wilt, legt je je niet helemaal vast aan ijssalon). Een pay-off in het Italiaans voor de sfeer en herkenbaarheid.
Delicous@Amsterdam staat natuurlijk voor heerlijk in Amsterdam genieten van ijs en koffie uit italie. Met het logo kun je Delicious in een andere kleur of lettertype zetten zodat het er leuk uitspringt en het in de 'volksmond' straks heet "wij gaan even een ijsje halen bij Delicious".
Originale eventueel vervangen door Puro (puur) of iets wat past bij het eerlijke van het ijs (zonder geur en smaakstoffen).
Succes met de keuze maken,
Groetjes Mirjam
IJssalon zoekt nieuwe naam.
- Wedstrijd van: miranda69
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-09-2012
Datum einde: 19-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Mirjam,
Dank je wel voor je inspirerende idee. Delicious is helaas niet te gebruiken. Er bestaat een merk als delicious. Maar je opvattingen zijn wel heel inspirerend en zet tot verder nadenken.
groet,
Miranda