international bedrijfs/merknaam voor producent van sieraden en handelaar in edelstenen

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: gemsinternational
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 01-08-2016 10:27
  • Datum einde : 09-12-2016 18:00
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 342
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij starten een bedrijf dat ruwe edelstenen wereldwijd inkoopt en zelf verwerkt tot gefaceteerde stenen. Deze stenen worden los verkocht en door ons zelf verwerkt in sieraden. De steen staat bij de sieraden centraal. We maken dus een sieraad rond de steen. Alle stenen zijn onbehandeld, dus uur natuur. We gebruiken geen synthetische stenen etc.

Respect voor de steen staat centraal, de steen is vaak ouder dan de mensheid. De sieraden kosten tussen de 500 en 5000 uur in de winkel. De sieraden hebben dus altijd een steen. We denken aan drie lijnen: Dear to Wear (grote sieraden, grote stenen, statement maken); Great Temptations (Sieraden met veel verschillende stenen, multikleur, duur); Colors of Nature (meer nonchalante, niet formele, sieraden, veelal 1 kleur steen, een steen de echter wel dominant is, voorbeeld site "de bron jewellery")

Wij zijn geïnspireerd door sites als scotch&soda maar ook Graffdiamonds als het gaat om style.

Wij verkopen niet rechtstreeks aan de consument, wij verkopen via mid-end en high-end juweliers. We starten in Nederland maar moeten snel groeien in Europa.

De klant die een sieraad of een belangrijke steen van ons koopt ontvangt daarbij een boekje (chique uitstraling, hard cover) met daarin het certificaat, de plaats waar de steen vandaan komt, wie de ruwe steen heeft bewerkt, en informatie over wie en de plaats waar het sieraad is gemaakt.

Wij zoeken een merknaam met logo, internationale uitstraling, italiaanse klank wellicht, afkomst van bedrijf uit Nederland is niet relevant, het liefst wel Amsterdam verwerken in een subtitel niet in de naam zelf, puurheid van de steen staat centraal, het sieraad is een steen met goud er om heen.

De klantgroep is niet specifiek jong, modern of klassiek. Wat de klantgroep mooi vindt zijn edelstenen, vooral gekleurde edelstenen, dus saffier smaragd etc. De diamant staat op de tweede plaats.
De doelgroep kan het wel betalen. 500 uur voor oorbellen moet kunnen, ring van 1000 tot 2000 ook. Een armband van 1000 tot 2000 is ook mogelijk.

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Y-graphic design
  • Bedrijfsnaam # 629620 voor international bedrijfs/merknaam voor producent van sieraden en handelaar in edelstenen  wedstrijd Klacht indienen
    1. Y-graphic design zegt

      Gems - Jewellery .. Gemery.nl is vrij

    2. Y-graphic design zegt

      .com ook

    3. gemsinternational zegt :

      het associeert bij mij te veel met een "fabriek", " werkplaats"

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network