De naam geeft aan dat jouw bedrijf de nieuwe standaard is in de branche. Ik heb het hiervoor gangbare engelse woord standard verdraait naar standart. Eindigend op art verwijst het naar creativiteit. In logo en huisstijl kan je het woord stand koningsblauw maken, afwijkend van de kleur van de andere letters, zodat men bij het zien van de bedrijfsnaam stand-art zal herkennen. De pay-off " stands, events and more..." kan er onder blijven bestaan. Nieuw en oud met elkaar verbonden. Succes trouwens, met alles wat je nog gaat doen. De .com en .nl domeinnamen zijn nog vrij.
Internationale naam Standbouw en decor
- Wedstrijd van: JDG
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-10-2015
Datum einde: 26-11-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

