Klaar voor het echte werk?
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: jbroeren
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Totaal budget: € 149.00
- Datum start : 16-12-2018 21:07
- Datum einde : 31-12-2018 08:12
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 145
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Als werknaam heb ik voor Flexum gekozen, maar mijn gevoel zegt dat het beter kan. Om een idee te krijgen van wat de bedoeling is kan je kijken op www.flexum.nl. Site is nog under construction...
Voorwaarden waaraan de naam moet voldoen:
- aantrekkelijk voor studenten
- naam (of afgeleide daarvan) moet beschikbaar zijn als domeinnaam
- naam moet raakvlakken hebben met 1 of meerdere van deze kenmerken: jong talent, praktijkervaring, voorbereiding op de arbeidsmarkt, ontwikkeling, jezelf uitdagen, je potentieel volledig benutten (ook voor je afstuderen) etc
- voor opdrachtgevers moet duidelijk zijn dat werken met studenten die in de tweede helft van hun studie zitten, juist een slimme zet is; ook niet afgestudeerden beschikken over enorm potentieel en daarbij is het ook nog eens een uitgelezen kans om ze te selecteren voor een 'echte' aanstelling.
- voorkeur voor de Nederlandse taal, of geen taal, of een onbekende taal boven een (te) Amerikaanse naam
- visueel aantrekkelijk
Wat dit laatste betreft is het niet verboden alvast de naam te vertalen naar een mogelijk logo...
Succes!
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
MediaShania
-
-
Toelichting van de designer MediaShania:
actief + echt
-
jbroeren zegt :
Geen vriendelijk woord
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer MediaShania:
is nog vrij.
-
jbroeren zegt :
Beetje cliche, maar zegt wel wat het is.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer MediaShania:
Als in next generation
-
jbroeren zegt :
met x was beter geweest... maar die is er ongetwijfeld niet meer. Dit is een beetje second best...
-
MediaShania zegt
Ja die is helaas al in gebruik..
-
MediaShania zegt
Ik geef er graag een creatieve twist aan.
-
MediaShania zegt
Dit geeft weer wat herkenbaars.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
jbroeren zegt :
ik wil juist af van Flex, aangezien dat teveel uitzendbureau is.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
jbroeren zegt :
Het woord 'potentie' kan ook hele andere associaties oproepen. En wat we bieden is geen markt.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
jbroeren zegt :
cijfers gebruiken in je merknaam is een beetje jaren '90...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
jbroeren zegt :
Ik denk aan schaatsen...:-)
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
jbroeren zegt :
cijfers gebruiken in je merknaam is een beetje jaren '90...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
jbroeren zegt :
Misschien een goede domeinnaam, maar niet echt een lekkere merknaam
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer MediaShania:
Deze naam is nog verkrijgbaar! Ik dacht aan deze naam omdat studenten zich zelf dus op de kaart willen zetten als het ligt aan bedrijfsleven. En om op de kaart te komen moeten ze zich dus uiteraard voorbereiden op het echte bedrijfsleven. Zelf ben ik ook laatste jaars student, en ik wil dus ook dat mensen met mijn werk etc. bekend worden. Dus ik wil graag ook "op de kaart" staan.
-
jbroeren zegt :
Snap wat je bedoelt, maar zonder uitleg roept dit hele andere associaties op dan werkervaring opdoen.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-