naam en logo voor startend verzekerings/ assurantiekantoor

Datum start: 08-10-2013

Datum einde: 01-11-2013

Totaal budget: € 199.00
Nieuwste inzending
Book cover
designerNL

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Twee vrouwen (met voorletters C en J) starten een assurantiekantoor, gericht op de zakelijke markt.
Steekwoorden:
frisse, heldere naam, pakkend en duidelijk. Graag naam/logo met onze voorletters. Bijv. C en J door elkaar heen, wat een G oplevert. Moet een zakelijk karakter uitstralen.

bedrijf richt zich op:
zakelijke markt (geen particulier) waarbij risico management ( het in beeld brengen/ inventariseren van de risico's en kans en impact bepalen, waardoor de bedrijfscontinuiteit gewaarborgd blijft). Zodra het risico niet gedragen kan worden, kijken we naar de mogelijkheden om deze te beperken/ verminderen (preventieve maatregelen) of zelfs uit te sluiten. Wanneer het risico niet gedragen kan worden leveren wij de verzekeringsoplossing die bij het bedrijf past.

Ervaring:
Beide vrouwen hebben jarenlange ervaring op het gebied van adviseren van verzekeringen. Waarbij maatwerk oplossing en klantbehoefte centraal staat. Wij stellen de persoon achter het bedrijf centraal en bouwen een vertrouwensband op. Wij zijn onderscheidend door onze pro actieve en betrokken houding naar onze relaties.

ideeën:
check vinkje (van controle)
de G van Grip op de verzekeringen



De naam mag niet voorkomen als geregistreerde naam/ logo



Bedrijfsomschrijving


bedrijf richt zich op:
zakelijke markt (geen particulier) waarbij risico management ( het in beeld brengen/ inventariseren van de risico's en kans en impact bepalen, waardoor de bedrijfscontinuiteit gewaarborgd blijft). Zodra het risico niet gedragen kan worden, kijken we naar de mogelijkheden om deze te beperken/ verminderen (preventieve maatregelen) of zelfs uit te sluiten. Wanneer het risico niet gedragen kan worden leveren wij de verzekeringsoplossing die bij het bedrijf past.

Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


geen pastelkleuren,
simpel en klein logo
helder blauw/ groen/ rood ( geen oranje)

musthaves:
transparantie, duidelijkheid, uitstraling vertrouwen in risico beheer

Designer: andrewwizer andrewwizer
bedrijfsnaam-andrewwizer-75LjcJvc

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-andrewwizer-5EOZCgka

andrewwizerandrewwizer

cejec

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-andrewwizer-4c4qOoMa

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-andrewwizer-3zl7avya

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.