Geen commentaar
Naam + logo voor bedrijf met 'cool factor'
- Wedstrijd van: voorhorst
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-07-2013
Datum einde: 22-07-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Originele vondst. Niet bijzonder spannend, dynamisch of krachtig.
De naam is inmiddels bekend. Ben je ook een logo-ontwerper? Dan weet je misschien wel wat leuks van/voor Comodi te maken. Ben benieuwd!

Geen commentaar
Past niet binnen de opdrcht, want een echt c.q. twee bestaande woorden, en bovendien is de naam van een veel te laat intellectueel niveau en geeft het aanleiding tot verkeerde associaties.

Geen commentaar
Hoog Marco Borsato-gehalte en een bestaand echt woord.

Geen commentaar

Geen commentaar
Past niet binnen opdracht, want een bestaand woord. Bovendien ook slecht uitspreekbaar in andere talen.

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Deze hele serie is weinig origineel. Het zijn allemaal variaties op Talpa, de naam die in de briefing is gegeven. Dat Talpa krachtig klinkt, wil niet zeggen dat alle variaties op dit woord dat ook doen. Volledig plank mis geslagen met deze serie.

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Huisvestingsmanagement

Geen commentaar