naam nieuw product en productlijn
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: viola hazelhoff
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Totaal budget: € 129.00
- Datum start : 09-10-2017 14:54
- Datum einde : 16-10-2017 00:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 51
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Over de namen van onze deurtelefoons is nooit nagedacht. We zijn begonnen met de deurtelefoons een nummer te geven (S01, M01 etc).
In een later stadium, een paar jaar geleden, hebben we een poging gedaan om de nieuwe deurtelefoons op basis van hun functie een naam te geven.
Zo heet de deurtelefoon met een touchscreen de PortaDial Touch
en die met camera de PortaDial PortaVision.
Volgens jaar willen we een nieuwe deurtelefoon introduceren, die niet alleen nieuwe functionaliteiten (1-4 knoppen, keypad, camera met nachtvisie, rfid reader, sipserver ingebouwd)heeft maar bovendien opvalt door een modern design. Voor deze nieuwe deurtelefoon zijn wij op zoek naar een naam, die vernieuwend is. Daarnaast willen we al onze deurtelefoons gaan onderbrengen in 4 series. Ook voor deze series zoeken we namen. De inhoud van de series moeten we nog bepalen.
Al onze deurtelefoons voldoen aan de volgende eisen:
- hufterproof
- voor dealer/monteurs plug and play
- werken altijd
- universeel
- aan te sluiten op elk type toestel of telefonieomgeving
Voor meer informatie over onze deurtelefoons:
http://www.advitronics.nl/producten/categorie/48/Deurtelefoons.html
Bedrijfsomschrijving:
Advitronics begon 28 jaar geleden als ontwikkelbedrijf in Telecom Randapparatuur. We ontwikkelden alles in opdracht van derden.
“U vraagt, wij maken”
De markt wist ons te vinden als er iets nodig was op het gebied van randapparatuur. Vanaf het begin was de aandacht voor de klant hoog. We willen graag dat de klant tevreden is, dat zit in ons DNA Met veel technische kennis, de mogelijkheid om zelf te produceren en onze betrokkenheid bij de klant hebben we Advitronics groot gemaakt.
PortaDial
Zo hebben we ook deurtelefoons ontwikkeld: er kwam een vraag uit de markt “ik heb een intercom nodig die over grote afstand kan werken en die geïntegreerd kan worden in de bestaande telefonieoplossing. Zo brachten wij de eerste deurtelefoon op de Nederlandse markt in 1992.
De deurtelefoons kregen de naam PortaDial.
Porta staat voor deur. Dial voor bellen.
We hebben nooit een assortiment ontwikkeld, alle producten die we nu hebben zijn ontstaan door vraag uit de markt, uit maatwerk. Deze maatwerkoplossingen vonden goed aansluiting op de marktvraag. De deurtelefoons zijn we aan gaan bieden via een dealer-netwerk, een paar distributeurs en een aantal hekwerkboeren.
Doelgroep:
via dealernetwerk verkopen we aan hekwerkbedrijven en installateurs aan industriele bedrijven, overheidsinstellingen, MKB, transportbedrijven etc.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ons logo is rood met grijs.
website wwww.portavision.nl voor een idee van ons laatste nieuwe product (niet het product waar het nu om gaat, dat is nog in ontwikkeling)
Mint Multmedia
-
-
Toelichting van de designer Mint Multmedia:
Scotopic = scotopisch --> Scotopisch zicht = Het kijken bij weinig licht.
-
Mint Multmedia zegt
Daarnaast heeft heeft het woord "scotopic" een hoge zoekfrequentie in google met een lage concurrentie. Dit betekend met de juiste SEO op uw website gemakkelijk hoog in google kunnen scoren. (Pagina 1 tot 3)
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Mint Multmedia:
Twilight vision vertaald betekend nachtvisie.
-
Mint Multmedia zegt
Daarnaast heeft heeft het woord "twilight" een hoge zoekfrequentie in google met een lage concurrentie. Dit betekend met de juiste SEO op uw website gemakkelijk hoog in google kunnen scoren. (Pagina 1 tot 3)
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-