Geen commentaar
Naam / slogan voor een webblog
- Wedstrijd van: JeroenT
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 26-04-2012
Datum einde: 26-05-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


ximore uitspreken als ik zie more, ik zie meer, ligt lekker in de mond. je ziet meer zaken op een andere manier vandaar zie meer anders en zie meer verwijst weer naar de naam.

Geen commentaar
MUUM, Een gek, kort woord, wat makkelijke wordt onthouden. Ook een palingdroom, lezen van links naar rechts en andersom hetzelfde. Op de letters een slogan gemaakt wat ook een palingdroom is qua woorden. Meer Uitgesproken, Uitgesproken Meer. Geeft aan dat er meer serieuse zaken op staan (op basis van een keuze, mening)daarnaast uitgesproken meer dat er onbetwist meer diversiteit aan onderwerpen zijn.

Geen commentaar
frifi een gek, kort en speels woord daarmee aandacht getrokken. Fris en Finesse geeft aan waar de website voor staat. Fris als iets nieuws en Finesse als doordacht en serieus

Geen commentaar
soveel: geeft aan dat er veel onderwerpen op staan. door van de z een s te maken prikkel je de gebruiker. De slogan geeft duidelijk aan hoe je weblog letterlijk en figuurlijk moet bekijken.

Geen commentaar
Klickem, Het fysiek gecombineert met het mentale in een woord. Fysiek klikken, klik op je op je muis en mentaal op een grappige manier toch het idee hebben dat het belangrijk is om erop te klikken. dus klickem. Daardoor makkelijk te onthouden. Een serieuze klik zegt 2 dingen. Een dat je een klik hebt met de gebruiker en dat het met een serieuze klik te bereiken is. Daarnaast verwijst klik weer naar de naam van de weblog.

Geen commentaar

Geen commentaar
Klickum, Het fysiek gecombineert met het mentale in een woord. Fysiek klikken, klik op je op je muis en mentaal op een grappige manier toch het idee hebben dat het belangrijk is om erop te klikken. dus klickum. Daardoor makkelijk te onthouden. Een serieuze klik zegt 2 dingen. Een dat je een klik hebt met de gebruiker en dat het met een serieuze klik te bereiken is. Daarnaast verwijst klik weer naar de naam van de weblog.
slogan zou je nog kunnen versimpelen tot 1/een klik

pedder of pedder.nl bekt lekker, kort en krachtig. pedder associatie met (redder, verder)prikkelt de gedachte en roept de vraag op wat is pedder? pedder is serieus en daarmee anders en daarmee ook de naam.

ditwel.nl impliceert een mening en daardoor onderscheidend, door de alliteratie el.nl, lekker gebekt en makkelijk te onthouden.