nadruk op groeien en daar een samenwerking of plan rond.
Naam voor coöperatie van maatschappelijk gedreven ondernemers
- Wedstrijd van: Onno
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-11-2013
Datum einde: 19-11-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



acti (activeren) rea (realisatie)
domein en twitter beschikbaar
De klinkt best goed. Wel jammer dat je het woord wellicht moet uitleggen aan mensen. Zo op het eerste gezicht, zegt het niet wat we doen, waar we voor staan of welke waarde we leveren. Is er een alternatief denkbaar dat iets meer communiceert wat we (willen) bereiken?
Wat denkt u van groeiplan.nl ? Is nog beschikbaar op het eerste zicht.
Andere mogelijkheid meer in de richting van het eerste voorstel is -- actireaplan.nl