naam voor een bedrijf dat bemiddelt in 2e hands wedstrijd zeilboten

Datum start: 23-02-2016

Datum einde: 01-03-2016

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
hamida

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Allereerst een pakkende naam. Aangezien het budget klein is moet het een naam zijn die de lading dekt. Ik heb namelijk niet het kapitaal om bijvoorbeeld de naam "blauw" te laden.

De naam moet snelheid, sportief, pakkend zijn en internationaal bruikbaar. Dus Engels is het meest voor de hand liggend. Een naam die blijft hangen, verbeelding prikkelt. Wanneer je behoefte hebt aan meer uitleg mail.
Enkele internationale zeilbegrippen zijn:
- yachting
- sailing
- one design (eenheidsklasse = allemaal dezelfde boten)
- brokers

Bedrijfsomschrijving


Nieuw bedrijfje door 3 kerels die alle 3 fanatieke wedstrijdzeilers zijn. Globaal is de markt voor wedstrijdboten te verdelen in 3 groepen van 2 to 7 meter, van 7 tot 12 meter en groter dan 12 meter. De eerste groep kenmerkt zich door grote volumes en lage prijzen, de tweede groep kenmerkt zich door redelijke volumes en gemiddelde prijzen, derde groep is lage volumes en hoge prijzen. Onze doelgroep is wedstrijdboten van 7 tot 12 meter.

Doelgroep


De Nederlandse zeilwedstrijd circuit wordt vnl bevolkt door blanke mannen van 35-65 jaar. Bovengemiddeld opgeleid en voldoende budget.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: unityline unityline
unternehmensname-unityline-uJLDVvfs

unitylineunityline

Als een variant op 2ndHandYachts.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
unternehmensname-unityline-th1Ui3Hs

unitylineunityline

Als een variant op 2ndHandYachts.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
unternehmensname-unityline-sSO36IVs

unitylineunityline

2ndHandYachts":met 13 letters niet de kortste naam, maar met het grote voordeel dat de naam een generieke, "woordenboeknaam" is! Het optimeren op "preciesomschrijvende" Keywords geeft een niet te onderschatten voordeel bij zoekmachines zoals Google, Yahoo etc., en leidt tot aanziendelijke besparingen op het reclamebudget in verhouding tot een willekeurige fantasienaam, die eerst nog een begrip moet worden.
2ndHandYachts.com en 2ndHandYachts.nl zijn nog vrij!

2ndHandYachts.com en
2ndHandYachts.nl zijn nog vrij.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
unternehmensname-unityline-4vggIxjU

unitylineunityline

Jullie zijn 3 kerels die alle 3 fanatieke wedstrijdzeilers zijn, en jullie willen je onderscheiden van bestaande bemiddelaars, op het gebied van:
1) doelgroep,
2) wedstrijdboten van 7 tot 12 meter,
3) service.
Vandaar de naam "Super3boats". Indien jullie met een treffende tagline, duidelijk maken waar "Super3boats" voor staat, is het een naam die iedereen meteen kan onthouden, en voor bemiddeling in 2de hands wedstrijd zeilboten in die groep een begrip wordt!
Alle domeinextensies van Super3boats (.com, .nl etc.) zijn nog vrij.
Datzelfde geldt ook voor Super3Yachts.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
unternehmensname-unityline-TEHbERzE

unitylineunityline

"Yachts2sail" is naar mijn idee, niet alleen internationaal gemakkelijk te onthouden, maar door het gebruik van 2 (i.p.v. "to") kan aan dat getal ook nog een dubbele betekenis toegekend worden. (van 2de hands, second hand...) Misschien zien jullie dat ook zo. Yachts2sail.com + Yachts2sail.nl zijn nog vrij.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.