Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? De naam De Boerderij is weinig ingewikkeld en uw gasten zoeken ook naar een ontspannen, weinig ingewikkelde omgeving. Natuurlijk ontspannen slaat op de natuurlijke omgeving waar alle mogelijkheid is te ontspannen. Ook is ontspannen in uw hotel vanzelfsprekend, vandaar natuurlijk ontspannen.
Naam voor exclusief suitehotel in rijksmonumentale boerderij in Elp (Drenthe)
- Wedstrijd van: BBDeNoord
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 05-03-2012
Datum einde: 25-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



De Boerderij. Waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan? Simpele namen geven de verlossing van complexiteit aan die u biedt aan uw gasten, en bovendien dekt de naam de lading. Verder is er gekozen voor ouderwets ontspannen om aan te geven dat er een ontspannen, authentieke sfeer heerst in het suitehotel.