nieuw sanitair merk

Datum start: 30-12-2011

Datum einde: 13-01-2012

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
Crealog

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De naam moet duurzaamheid, betrouwbaarheid en kwaliteit uitstralen

Bedrijfsomschrijving


Wij zijn een bedrijf dat sanitair ontwikkeld maar met de meerwaarde dat het sanitair waterbespaard. Een van onze producten, de "dripp", is een perlator die op elke kraan gemonteerd kan worden. Hiermee bespaar je gegarandeerd 93% water. Wij zijn dus nu opzoek naar een nieuwe bedrijfsnaam/merknaam voor een ons sanitair merk

Doelgroep


vrijwel iedereen, want elk segment in de samenleving kan ons sanitair aanschaffen

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Blauw, oranje, (expliciet geen groen, om "eco" uitstraling te voorkomen)

Designer: elsingam elsingam
bedrijfsnaam-elsingam-J13RjGyG

elsingamelsingam

Pure Sanitair:

Pure is ook wel de vertaling van “zuiver, puur, rein, schoon, helder”. Dit is een mooie link met Sanitair, als ik aan sanitair denk dan denk ik aan schoon, douche, opfrissen enz. Daarom denk ik dat de naam Pure Sanitair gaat werken.

Er zijn nog een aantal voordelen! Als je Pure Sanitair in toets in Google dan komen eigenlijk al een aantal badkamer onderdelen naar boven. Ook als je iets met advertentie wil doen via Google zijn de kosten per click niet erg duur (0,05 cent per click). Tevens zijn domeinnamen zoals www.puresanitair.nl en .com of www.pure-sanitair.nl en .com beschikbaar.

Heb je vragen of wil je dat ik is met jullie brainstorm mail me gerust even terug!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.