nieuw sanitair merk

Datum start: 30-12-2011

Datum einde: 13-01-2012

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
Crealog

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De naam moet duurzaamheid, betrouwbaarheid en kwaliteit uitstralen

Bedrijfsomschrijving


Wij zijn een bedrijf dat sanitair ontwikkeld maar met de meerwaarde dat het sanitair waterbespaard. Een van onze producten, de "dripp", is een perlator die op elke kraan gemonteerd kan worden. Hiermee bespaar je gegarandeerd 93% water. Wij zijn dus nu opzoek naar een nieuwe bedrijfsnaam/merknaam voor een ons sanitair merk

Doelgroep


vrijwel iedereen, want elk segment in de samenleving kan ons sanitair aanschaffen

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Blauw, oranje, (expliciet geen groen, om "eco" uitstraling te voorkomen)

Designer: stefan de haes stefan de haes
bedrijfsnaam-stefan-de-haes-KMd4S98y

stefan de haesstefan de haes

Sanitair en vertrouwen. Domeinnaam .nl is nog beschikbaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-stefan-de-haes-J7zcqOMi

stefan de haesstefan de haes

Een woordspeling op druppels, jullie dripp product en het woord "less". De domeinnaam drippless.nl is tevens ook nog beschikbaar.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.