Geen commentaar
Nieuwe bedrijfsnaam op de les auto
- Wedstrijd van: rijschooltrends
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-08-2019
Datum einde: 23-08-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

" auto" betekent natuurlijk "van zelf",dus heel toepasselijk en van zelf straalt ook zorgeloosheid uit .Het komt allemaal goed.

Het Nederlandse "in rij wel" is ook stek maar in het Engels klink het nog iets dwingender, zo van "ik zal rijden" of wel "ik kan het"

Letterlijk en figuurlijk; We gaan ervoor!

Uw klant is feitelijk al ergens klaar ,voor de start zelfs.Wellicht steunt dat hun zelfvertrouwen.Weer geen ".nl" of ".com".blijkbaar een populaire naam ,maar dat is positief en makkelijk te onthouden.
:)

Leuke contradictie voor een rijschool.Werkt denk ik verlichtend voor de kandidaten. ".nl" en ".com" zijn bezet, maar .fun is eigenlijk ook beter.
Goed bedacht, deze zin gebruik inderdaad vaak bij leerlingen die net beginnen. :)

Geen commentaar
leuk bedacht :)

Geen commentaar

Geen commentaar
heel goed bedacht.

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar