Ik heb gekozen voor de naam 'Alles Pluis', omdat het in spreektaal direct de zekerheid verbeeld die een beveiligingsbedrijf behoort uit te stralen.
Verder heb ik het beeldmerk zo minimalistisch mogelijk gehouden, dat het toch esthetisch is. Het slot maakt duidelijk dat 'Alles Pluis' dan niet over bijvoorbeeld een verzekeringsmaatschappij gaat, maar om een beveiligingsbedrijf. Dit effect geldt tevens voor het woordje 'Beveiligingen' onder de naam van het bedrijf.
Ten slotte kan het logo ook links uitgelijnd worden, waarvan het logo dan links van de tekst komt te staan. Dit is afhankelijk van de gewenste/gebruikte huisstijl.
mvg
Nieuwe naam en logo voor twee beveiligingsbedrijven na fusie.
- Wedstrijd van: DBS beveiliging
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-09-2012
Datum einde: 30-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


De Naam alles pluis klinkt een beetje kinderlijk en duid niet op een volwassen bedrijf.